تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

آغاز “جیره‌بندی آب” در کرج + زمانبندی

  • کد خبر : 44190
  • 04 تیر 1393 - 9:37

کلانشهر کرج امسال جزو ۱۲ کلانشهر با وضعیت “تنش آبی” اعلام شده، به همین علت در برخی از مناطق کرج با افت فشار و قطع آب بخصوص در طبقات فوقانی ساختمان‌ها روبرو خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصادی کمال مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان البرز، با توجه به اینکه کلانشهر کرج امسال جزو ۱۲ کلانشهر با وضعیت “تنش آبی” اعلام شده و همراه با کاهش شدید منابع تامین آب (آبهای سطحی وسفره های زیرزمینی) با افزایش دمای هوا ودرنتیجه افزایش مصرف آب مواجه شده ایم، دربرخی از مناطق کرج با افت فشار و قطع آب بخصوص درطبقات فوقانی ساختمانها روبرو هستیم.

بنابراین بمنظور مدیریت وساماندهی به مناطق دارای مشکل افت فشار یا قطع آب،برنامه زمانی نوبت بندی قطع آب به شرح ذیل از دوم تا پایان تیرماه اجرا می شود:

الف-کرج:مناطق جنگلبانی وکوهپایه ها،اسلام آباد،خیابان چالوس،بالای خیابان برغان،محدوده زیر بلوار ۴۵ متری کاج،اردلان ها،منطقه نبوت تا بلوار ملک شاه:بعثت،قسمتی از شهرک امام رضا(ع)وخیابانهای تربیت از ساعت ۱۴ تا ۱۹.

ب-رجایی شهر:مناطق شهرک بهارستان،انتهای بلوار اشتراکی،باغستان شرقی وغربی،خیابانهای بالای رجایی شهر وفازیک،دو و سه رجایی شهر وخیابانهای داریوش،شاهین ویلا تا سر خیابان هیجدهم قلم،شاهین ویلاشامل مناطق بهمن شمالی،مدرس شمالی واز خیابانهای هفدهم قلم تا میدان شهید باهنر،شاهین ویلااز خیابان یکم به پایین ومیدان امام حسین،منطقه اوقافی،شهرک یاس،حصارک بالا،حیدر آبادشرقی وغربی ومناطق پایین باغستان غربی از ساعت ۱۵ تا ۱۹.

ج-مهرشهر:حصارک ضلع غربی خیابان برزنت تا میدان حصارک از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر.

۴۵ متری ضلع شرقی خیابان برزنت تا میانجاده از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷،شهرک کیانمهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر،شهرک دریا واکبر آباد از ساعت ۹ صبح تا ۱۴.

بر اساس این گزارش آبفای البرز برای جبران کمبود آب فعلی، کار ساخت مجموعه کاملی از تاسیسات جدید شامل مخزن۴۰۰۰ متر مکعبی ۴۰۰ متر لوله گذاری وساخت ایستگاه پمپاژ را از اوایل خرداد ماه آغاز کرده تا توان برداشت کامل از سهم آب کرج از خط انتقال آب طالقان –تهران ایجاد شود و با بهره برداری از این تاسیسات جدید پیش بینی می شود زمان های نوبت بندی اعلام شده زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x