به گزارش «کمال مهر»؛، در ایام برگزاری جشنواره نوستالژیک، نظرسنجی نحوه اجرای برگزاری این جشنواره از بازدیدکنندگان با گروههای سنی مختلف انجام شد.
در این نظرسنجی بیش از ۹۵% از مراجعین از برخورد مجریان نمایشگاه رضایت داشتند و پس از آن “طراحی و دیزاین مجموعه”، “ادامه دار بودن جشنواره ها” و “سطح کیفی” به ترتیب با ۸۸%، ۸۷% و ۸۵% بیشترین آرای مثبت نظرسنجی را کسب کردند.
شایان ذکر است در این نظرسنجی بازدیدکنندگان از “وضعیت غرفه ها”، “نظم و انضباط اجرای جشنواره” و “ساعت برگزاری” نیز رضایت داشتند و نظافت مجموعه در جایگاه بعدی قرار گرفت.
درحوزه اطلاعرسانی نیز بیش از ۴۷% از بازدیدکنندگان از طریق فضای مجازی با جشنواره نوستالژیک آشنا شدند و ۳۱% از طریق تبلیغات محیطی، ۲۲% از طریق دوستان و آشنایان و حدود ۵% از طریق تلویزیون از برگزاری این رویداد مطلع شدند.
بررسی این آمار و مقایسه آن با جشنواره “شب چله و انار”، حکایت از افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان از جشنواره نوستالژیک در شاخصهای طراحی و رضایتمندی دارد.
در عین حال رضایت از نظافت مجموعه نسبت به جشنواره قبلی، آماری کاهشی را نشان میدهد.
منتشر شده در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳