تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

نمایشگاه صنعت منظر باعث افزایش اشتغال می‌شود

  • کد خبر : 314368
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
نمایشگاه صنعت منظر باعث افزایش اشتغال می‌شود

فرماندار کرج گفت: صنعت منظر ایران عجین شده با رویدادهای جدید علمی بوده ‌که سبب کار آفرینی و ایجاد اشتغال در کشور می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، یحیی رمضانی فرماندار کرج در حاشیه افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران که در باغ لاله‌های پارک شهید چمران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد یک رویداد نو و جدیدی در صنعت منظر بوده که می‌تواند تحول عظیمی را در کشور ایجاد کند.

وی افزود: تنوع فعالیت‌های علمی در صنعت ساختمان و برنامه‌ریزی‌های شهری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده ‌که این فعالیت‌ها سبب آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی در کلانشهرهای کشور می‌شود.

فرماندار کرج عنوان کرد: ما در آینده  برنامه‌ریزی‌های شهری با مشکلاتی مواجه هستیم که از جمله آنها آلودگی‌های سمعی و‌ بصری، کاهش آب، آلودگی‌های زیست محیطی و گران بودن برخی از موارد زیباسازی در شهرها می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: امروز در این نمایشگاه فعالیت‌هایی را مشاهده کردیم که می‌تواند در بحث امنیت نمای ساختمان‌ها، مصرف بهینه آب، سبز نگهداشتن شاخص‌های سبز بنا و ساختمان‌ها، رویش گیاهان مقاوم به خشکسالی و کم‌آبی و معماری‌های هوشمندی در شهرها و کلانشهرها  هوشمندسازی کنیم و با فناوری‌های IT نیز پیش‌روی کنیم.

وی گفت: سیستم‌های هوشمندسازی و کنترل‌کننده و مدیریتی در بناهای بزرگ در این نمایشگاه به چشم می‌خورد که به راحتی می‌توان از آنها در پروژه‌های بزرگ استفاده کرد.

فرماندار کرج عنوان کرد: صنعت منظر ایران عجین شده با رویدادهای جدید علمی بوده که سبب کارآفرینی و ایجاد اشتغال و‌ بهره‌وری فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در سیما و منظر و برنامه‌ریزی‌های شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه سازندگان، شهرداران، دهداران و افرادی که در توسعه شهری و روستایی فعالیت دارند به راحتی می‌توانند دسترسی به آخرین یافته‌های علمی منظر پیدا کنند، عنوان کرد: زمینه‌ای باید ایجاد شود تا تاثیرگذاران و اپراتورهای سازه‌های شهری از این منظر استفاده بهینه داشته باشند.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x