تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 30 September , 2024
1

افتتاح و بهره‌برداری ۷۰۳ طرح محرومیت‌زدایی در استان البرز

  • کد خبر : 314175
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
افتتاح و بهره‌برداری ۷۰۳ طرح محرومیت‌زدایی در استان البرز

با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی، ۷۰۳ طرح محرومیت‌زدایی در استان البرز افتتاح و بهره‌برداری شد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، سردار سیدضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۷۰۳ طرح محرومیت‌زدایی شش ماهه اول سال‌ جاری که در ساختمان جدید جهادگر شهید عباس آسمیه سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همراهان ایشان اظهار داشت: ما انتقام خود را در وقت مناسب از کسانی که کودک‌کشی و اسلام حراسی می‌کنند خواهیم گرفت.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد: از افتخارات ما در سپاه نگاه ویژه به مردم محروم و مستضعفین بوده که باید تمام دستگاه‌های اجرایی را برای مرتفع کردن مشکلات این قشر پای کار بیاوریم.

سردار حزنی با توجه به اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در زمان کرونا در استان البرز شده است، بیان کرد: در اوج تحریم‌ها با دست خالی توانستیم از مردم خود حمایت و حفاظت کنیم که البرز جزو استان‌های بسیار فعال و زحمتکش در دوران کرونا بوده است‌.

وی خاطرنشان کرد: با رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌توان امید و نشاط را برای پاسداری از نظام به‌وجود آورد و نمایش شکوه نظام اسلامی با ترمیم خرابی‌ها و آبادانی مملکت انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی با بیان اینکه رضایت مردم رضایت خدا بوده است،گفت: در ساختمان جدید بسیج سازندگی باید برای مرتفع کردن مشکلات محرومین استان تلاش شود.

سردار حزنی با بیان اینکه مبحث حاشیه نشینی در البرز  باید وارد طرح‌های محرومیت‌زدایی شود، ادامه داد: باید در اعتبارات امسال مشخص کنیم که سهم استان البرز در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین چقدر است و مسئولین استانی باید با پیگیری های لازم سهم خود را در جذب بودجه از کشور با سماجت دریافت کنند.

وی با توجه به بازسازی و نوسازی هزار و ۱۱۱ واحد مسکن، گفت: ۶ هزار و ۲۵۳ مدرسه نیز در البرز مرمت و بازسازی شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x