تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 30 September , 2024
0

نام‌گذاری یکی از پروژه‌های کرج به نام سیدحسن نصراللّه

  • کد خبر : 314172
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
نام‌گذاری یکی از پروژه‌های کرج به نام سیدحسن نصراللّه

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج گفت: با موافقت اعضای شورا یکی از معابر یا پروژه‌های شهری به نام شهید مقاومت سیدحسن نصرالله، نام‌گذاری خواهد شد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، حسین سعیدی‌سیرائی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه نام و یاد سیدحسن نصراللّه دبیرکل حزب‌اللّه لبنان تا همیشه زنده است؛ اظهار داشت: بعد از موافقت کمیته نام‌گذاری، در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و به عنوان یکی از بندهای دستور جلسه، موضوع نام‌گذاری یکی از پروژه‌های شهری به نام شهید سیدحسن نصرالله مطرح خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن زنان، کودکان و مردان در فلسطین اشغالی، غزه و لبنان و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت به خصوص سیدمقاومت، سیدحسن نصراللّه گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل سال‌هاست که دیوانه‌وار دست به جنایت و نسل‌کشی می‌زند ولی ما معتقدیم که ظالم و ظلم هیچ‌گاه  پابرجا نخواهند بود و ان شاءاللّه به زودی زود به سزای اعمال خود خواهد رسید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اقدامات ددمنشانه و عجولانه‌ی رژیم منحوس صهیونیستی نشان از استیصال و درماندگی دارد و ما امیدواریم شاهد برچیده‌شدن نام اسرائیل از روی کره خاکی باشیم.

سعیدی‌سیرائی بیان کرد: قطعاً موضوع نام‌گذاری یکی از پروژه‌های سطح شهر کرج با موافقت دیگر اعضای محترم شورای شهر کرج هم روبرو شده و این نامگذاری انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ادامه داد: قطع یقین نام و یاد سیدِ مقاومت تا همیشه زنده است و اثرگذارتر از گذشته در حوزه مقاومت و مقابله با صهیونیست خبیث، عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x