تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
0

اطفای ۵۰۷ حریق و ۹۶۲ عملیات حادثه‌ای در کرج

  • کد خبر : 314079
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
اطفای ۵۰۷ حریق و ۹۶۲ عملیات حادثه‌ای در کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی شهریور ماه، آتش نشانان به ماموریت ۵۰۷ مورد حریق و ۹۶۲ مورد حادثه اعزام شدند.

– اخبار استانها –

محمد یساولی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: طی ماه گذشته، با حضور  ۴ هزار و ۹۹۱ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت هزار و ۴۴۳ ساعت عملیات با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۹۶۰ دستگاه خودروی عملیاتی (بصورت دوره‌ای) به ۵۰۷ مورد حریق و ۹۶۲ مورد حادثه رسیدگی شد. 
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۳۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان صورت گرفته است، افزود: در ماهی که گذشت ۶۸۷ مورد نجات یافته، ۳۱ مصدوم و ۸ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

محمد یساولی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، ‌ایستگاه ۱۰۲ با ۸۵ ماموریت، ‌ایستگاه ۱۲۲ با ۷۸ ماموریت و ایستگاه ۱۱۴ با ۷۲ ماموریت، بیشترین ماموریت اعزامی را داشته‌اند، بیان کرد: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۶۲ مورد صدور جواز و ۱۰۵ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

وی صدور ۳۲ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۳۱ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۸۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۴۰ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از اماکن تجاری به تعداد ۳۷ مورد را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی اضافه کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، ادارات، آتش نشان داوطلب و کارورز باحضور ۴۹۰ کارآموز به مدت ۳۹۸ ساعت با همکاری ۴۲ مربی و برگزاری دوره‌های مدیریت هیجان خشم و استرس، رفتارشناسی حریق، توانمندسازی ضوابط ایمنی و پیشگیری، اجرای سیستم فرماندهی حوادث(ICS)، جلسه آموزشی سامانه مکاتبات اداری(کاتب) و آزمون آنلاین مدیریت بحران با حضور ۷۳۹ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۸۲ ساعت با همکاری ۱۲ مربی و برگزاری آزمون آمادگی جسمانی بدو استخدام به مدت سه روز با حضور ۱۶۵ شرکت‌کننده و با همکاری ۱۱ نفر از کمیته داوران طی یک ماه گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x