تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
0

برگشت ۴۰ میلیاردی اعتبارات ورزشی استان البرز تکذیب شد

  • کد خبر : 314075
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
برگشت ۴۰ میلیاردی اعتبارات ورزشی استان البرز تکذیب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، با تکذیب خبر بازگشت ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات ورزشی استان، اعلام کرد که این رقم نادرست است و تنها ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال بازگشت است.

– اخبار استانها –

 بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر عدم جذب ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزشی استان و برگشت اعتبارات، این خبر را کذب خواند و آن را نادرست دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این خصوص گفت: سال گذشته اعتبار ورزشی البرز از ۲۷ میلیارد تومان به ۱۳۲ میلیارد تومان افزایش یافته است که بیش از ۹۰ درصد این اعتبار صرف پروژه‌های ورزشی استان شده است.

بهزاد فروغی با اشاره به خبر بازگشت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی ورزش استان به خزانه‌داری کل کشور تصریح کرد: این عدد درست نیست. این اداره‌کل در سال مالی گذشته بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای پروژه‌های ورزشی استان صرف کرده است و بر اساس آخرین آمار ذیحسابی این اداره‌کل در حال حاضر مبلغ ۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی در حال بازگشت به خزانه‌داری کل کشور است.

وی دلیل جذب نشدن این ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را پیش‌بینی غلط هزینه کرد از دفتر فنی و مهندسی وقت اداره‌کل اعلام کرد و گفت: از طرفی ما از صدور صورت‌وضعیت‌های صوری برای حفظ بیت‌المال جلوگیری کردیم.

مدیرکل ورزش استان در خصوص اقدامات انجام شده برای جذب این اعتبارات، گفت: «این موضوع طی نامه‌ای به رئیس مجمع نمایندگان استان اطلاع داده شده و از دیوان محاسبات کل کشور برای جذب این اعتبار درخواست شده است. همچنین با توجه به درخواست‌ها و مکاتبات مکرر، مجوز جابجایی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ صادر شد که امکان جذب صددرصدی را فراهم کرد.

فروغی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولین استان و خزانه‌داری کل کشور، این اعتبار به ورزش استان باز می‌گردد تا بتواند آن را صرف پروژه‌های عمرانی استان کرد.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x