تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

پیشنهاد اجرای طرح دائمی ترافیک یا زوج و فرد در کرج

  • کد خبر : 313982
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
پیشنهاد اجرای طرح دائمی ترافیک یا زوج و فرد در کرج

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهرماه و ایجاد ترافیک سنگین صبح و ظهرگاهی و ترافیک هسته مرکزی این کلانشهر پیشنهاد اجرای طرح دائمی ترافیک یا زوج و فرد را داد.

– اخبار استانها –

 به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، علیرضا رحیمی در شصت و هفتمین جلسه کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج به کسری نیروی انسانی پلیس راهور اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از دستگاه‌هایی که از سوی شهرداری حمایت می شود، پلیس راهور است، اظهار کرد: انتظاراتی که مدیریت شهری از پلیس راهور دارد به همین دلیل کسری نیروی انسانی برآورده نمی‌شود.
 
وی با بیان اینکه ۵۰ درصد ترافیک شهر با نظارت و حضور پلیس راهور و جلوگیری از تخلفات شهروندان از جمله پارک دوبل رفع می‌شود، افزود: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیشتر این دستگاه است که امیدواریم شاهد این امر باشیم.
 
 وی همچنین به اجرای طرح زوج و فرد در دوره ششم مدیریت شهری در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز انتظار می‌رفت که در راستای اجرای دائمی طرح در طول سال کوشا باشد. می‌توان با بازنگری محدوده طرح زوج و فرد موضوع ترافیک هسته مرکزی کلانشهرها و ایام تحصیل را کاهش داد.
 
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج در ادامه به بهره‌گیری از دانش‌آموزان در کاهش ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: دانش آموزان را با عنوان همیار پلیس و لباس فرم پلیس به همکاری دعوت کنیم.
 
 وی افزود: این امر نیز به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فرهنگی امکان‌پذیر است و می‌توان آموزش‌های لازم در خصوص گذر از معبر و … به دانش‌آموزان داد و از این آینده‌سازان در ترویج فرهنگ شهروندی در این خصوص کمک گرفت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x