تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

درخشش البرز در طرح های ملی جوانان

  • کد خبر : 313968
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
درخشش البرز در طرح های ملی جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: البرز بار دیگر در عرصه خدمت‌رسانی به جوانان درخشید.

– اخبار استانها –

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: با اعلام وزارت ورزش و جوانان؛ معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز در حوزه طرح‌های ملی و فراگیر جوانان از جمله اوقات فراغت، اشتغال، سرباز مهارت و … در رتبه سوم کشور قرار گرفت. 

وی ادامه داد: این موفقیت نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و بررسی‌ها در این حوزه در جهت ارتقای سطح زندگی جوانان و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه آن‌ها دارد. اجرای طرح‌های متنوع و خلاقانه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش مهمی در این موفقیت داشته است. 
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: با کسب این رتبه، البرز به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه طرح‌های ملی و فراگیر جوانان است و این می‌تواند انگیزه‌های بیشتری برای سایر استان‌ها باشد تا در این زمینه بیشتر تلاش کنند. 
 
وی گفت: از مهم‌ترین طرح‌های اجراشده در استان البرز که برای کسب این رتبه کمک کرده‌اند عبارتند از برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع در حوزه‌های مختلف مهارت‌آموزی، ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان فارغ‌التحصیل، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری جوانان، توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی برای جوانان، اجرای طرح‌های تابستانی و اوقات فراغت برای دانش‌آموزان است. انتظار می‌رود با ادامه این روند، شاهد پیشرفت روزافزون جوانان البرزی در همه زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x