تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
0

کارگاه آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در آسمان نمای کرج برگزار می‌شود

  • کد خبر : 313543
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کارگاه آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در آسمان نمای کرج برگزار می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در راستای ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا، کارگاه آموزشی تفکیک پسماند از مبدا با حضور شهروندان علاقه‌مند، در آسمان نمای محله اسلام آباد برگزار می‌شود.

محمد رضا قربانی در گفتگو با «کمال مهر»؛؛ با اشاره به اینکه بازیافت زباله، کمک شایانی به سلامت محیط زیست می‌کند، اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار گرفته است. وی افزود: این مراسم آموزشی در مرکز علمی آسمان‌نما برگزار خواهد شد و در آن، شهروندان با روش‌های صحیح تفکیک زباله و مزایای آن آشنا می‌شوند. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: این رویداد آموزشی روز سه شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود.
به گفته قربانی، در حاشیه کارگاه آموزشی تفکیک پسماند از مبدا، مسابقه نقاشی با موضوعات محیط زیستی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و به نفرات برتر این مسابقه، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و نقش شهروندان در حفظ آن، برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند گامی مؤثر در ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا باشد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ابراز امیدواری کرد با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، شاهد افزایش آگاهی عمومی و کاهش حجم زباله‌های شهری باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x