تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

تسهیلات کم بهره صد میلیون تومانی به تمامی کارکنان تامین نیرو شهرداری کرج پرداخت می شود

  • کد خبر : 313533
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تسهیلات کم بهره صد میلیون تومانی به تمامی کارکنان تامین نیرو شهرداری کرج پرداخت می شود

رئیس کمیسیون عمران و دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: وام کم بهره یک صد میلیون تومانی به تمامی کارکنان تامین نیرو (شرکتی) شهرداری که در قالب ۳ قرارداد (اسپادانا، تخت جمشید، پدیده جوان) در شهرداری فعالیت دارند پرداخت می شود.

به گزارش «کمال مهر»؛ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی با بیان این خبر اظهارداشت: کلیه افراد شاغل در این ۳ شرکت تجمیع و اسامی بر اساس حروف الفبا مرتب شده است و در قالب گروه های هزار نفری از پایان این هفته به بانک عامل معرفی می‌شوند تا فرآیند پرداخت تسهیلات انجام شود.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:یکی از سیاست های دوره ششم شورای شهر پرداخت رفاهیات به پرسنل تامین نیرو می‌باشد که در موضوع وام کم‌بهره نیز این مهم اعمال شد.
حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: با توجه به ملاحظات قانونی در دوره ششم توانستیم پرداختی ها را به پرسنل تامین نیرو با تناسب تعمیم دهیم تا این پرداختی ها در مناسبت‌ها و اعیاد در کنار پرداخت به کارکنان رسمی به نیروهای شرکتی نیز پرداخت شود.
وی یادآور شد: فرآیند پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری است و نیاز به حضور در بانک عامل نیست و سایر موارد نیز طی چند روز آینده توسط شهرداری کرج به اطلاع کارکنان عزیز تامین نیرو خواهد رسید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x