تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
3

تالارهای غیرقانونی و دارای تخلف در گرمدره پلمب می‌شود

  • کد خبر : 313494
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۶
تالارهای غیرقانونی و دارای تخلف در گرمدره پلمب می‌شود

شهردار گرمدره گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بنا به دستور قضایی تالارهای غیر مجاز و متخلف در این شهر پلمب می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج  مسعود نجفی شهردار شهر گرمدره در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم البرز به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به اینکه خبرنگاران قشر آگاه جامعه هستند و تمام ابعاد جامعه را زیر ذره‌بین خود نمایان می‌سازند، اظهار داشت: شهر گرمدره دروازه ورودی استان است و سنوات گذشته دارای مشکلات فراوانی بوده است.

وی با بیان اینکه شهر گرمدره قبل از سال ۱۳۸۳بخشی از استان تهران بوده و خدمات‌ را از آنجا دریافت می‌کرده است، افزود: با استقلالی که در سنوات گذشته در این شهر رقم خورد یک جمعیت روستایی را توانسته به شهر ارتقاء دهد و خدمات و سرانه‌های مورد نظر نیز به همان صورت شکل گرفته و ارتقاء یابد.

شهردار گرمدره با توجه به اینکه زیر ساخت‌های شهر گرمدره به شدت مورد غفلت قرار گرفته است، بیان کرد: با همت مسئولین استانی توانستیم بخشی از مشکلات شهر که اصلی‌ترین آن کمبود منابع آب آشامیدنی بود را تا حدی مرتفع سازیم.

مسعود نجفی با توجه به اینکه سر ریز جمعیت شهر تهران از دهه ۹۰  وارد شهرگرمدره شده است، عنوان کرد: این شهر از نظر امکانات مغفول مانده بود که با اقداماتی مانند حفر چاه، نظارت بر ساخت و سازهای بی رویه و افزودن سرانه‌های  آموزشی و تفریحی در حال حاضر در شرایط نسبتاً خوبی بسر می برد.

وی با اشاره به اینکه در شهر گرمدره کمبود زمین وجود دارد و زمین ارزشمند است، افزود: سایت ۲ هکتاری که در این شهر بود به بوستان بزرگ ملت اختصاص یافت که در آن زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال، بسکتبال، پیست اسکیت، فضایی برای تجمعات ملی و مذهبی و مجموعه‌ای برای نمایش‌های خیابانی در نظر گرفته شد .

شهردار گرمدره با توجه به اینکه بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی شهر گرمدره را به ۵۰۰ میلیارد تومان تغییر داده‌ایم ،گفت: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۴ گام بلند هزار میلیاردی را برای پروژه‌های عمرانی که در دستور کار است، برداریم.

نجفی بیان کرد: به واسطه همدلی که در بین مردم و مسئولین شهر گرمدره رخ داد اتصال پروژه گرمدره شمالی به گرمدره جنوبی با احداث تقاطع غیر هم‌سطح حد فاصل زیرگذر امیرکبیر تا اتوبان کرج به تهران آغاز گردیده که طراحی نهایی انجام و مجوز آن اخذ شده و تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم الانبیا در شرف انعقاد است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۳۰ تالار در شهر گرمدره وجود دارد و در سنوات گذشته  احداث شده است و برخی فقط دارای مجوز هستند، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ دستور قضایی تالارهای غیر مجاز و متخلف در این شهر پلمب می شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x