تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

نامه ترک فعل در انتظار مدیران سهل‌انگار حوزه اشتغال کرج

  • کد خبر : 313424
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۶
نامه ترک فعل در انتظار مدیران سهل‌انگار حوزه اشتغال کرج

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرج گفت: نامه ترک فعل برای دستگاه‌هایی که ثبت آمار اشتغال آنها تا پایان مردادماه به ۲۵ درصد نرسد، صادر می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرنگار تسنیم از کرج، مهدی فراهانی در دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کرج  گفت: دستگاه‌هایی که ثبت آمار اشتغالشان تا پایام ماه جاری به ۲۵ درصد نرسد به عنوان متخلف شناخته شده و نامه‌ی ترک فعل برایشان صادر خواهد شد، همچنین دستگاه‌هایی که درصد سامانه رصد آنها تا آخر مرداد ماه به ۴۰ برسد، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

فراهانی افزود: اشتغال دغدغه اول مردم است و کوتاهی مدیران در ایجاد اشتغال پذیرفتنی نیست. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات انجام شده گفت: غیبت برخی دستگاه‌ها و سهل انگاری آنها در خصوص اشتغال قابل پذیرش نیست. 

فراهانی تصریح کرد: مقوله اشتغال موضوعی است که کل مردم و جامعه با آن درگیر هستند و مسئولین باید آن را در رأس برنامه های‌شان قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت وجود وجدان کاری، افزود: تعهد اداری و سازمانی، تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به منظور گسترش و رونق اشتغال است. 

معاون برنامه‌ریزی فرماندار تأکید کرد: اشتغال‌زایی ربطی به دولت خاصی ندارد و جزو تأکیدات مقام معظم رهبری و تعهدات قانون برنامه هفتم است که باید انجام شود. 

در این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال کرج با بیان گزارشی از ثبت تعهد اشتغال دستگاه‌ها در سامانه رصد، اذعان داشت: ابتدای سال توسط استانداری سهمیه دستگاه‌ها به مدیران کل ابلاغ شده است. 

رستگار بیان کرد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها از تعهد خود عقب‌تر هستند و برخی دیگر خوشبختانه بیشتر از تعهد خود اشتغال ایجاد کرده‌اند. 

دبیر کارگروه اشتغال در ادامه گزارشی از نظارت  بر طرح‌ها توسط دستگاه‌ها ارائه داد. 

 انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x