تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

رسانه ها در هر شرایطی نقش آفرین هستند

  • کد خبر : 313347
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
رسانه ها در هر شرایطی نقش آفرین هستند

شهردار کرج، رسانه را ابزاری دانست که اگرچه امروز بسیار متحول و متنوع شده است، اما همیشه اثرگذاری و نقش خود را در بالاترین سطح ممکن ایفا کرده و می تواند جریان ساز باشد.

مهرداد کیانی در گفت و گو با «کمال مهر»؛، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت و این روز را فرصتی برای تجدید پیمان اهالی رسانه با آرمان های نظام و انقلاب ارزیابی کرد.
کیانی با بیان اینکه امروز تنها قلم ها نیستند که در عرصه رسانه به ایفای نقش می پردازند، بیان کرد: حوزه های اطلاع رسانی بسیار گسترده شده و افزوده شدن صدا و تصویر این عرصه را به شدت متحول کرده است به طوری که امروزه همه مردم در سنین مختلف با رسانه در ارتباط می باشند.
وی، اظهار کرد: در این میان وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان اساتید و صاحبان این حرفه از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است به گونه ای که این اقشار باید بتوانند اخبار اصلی را از موج و هجوم اخبار جعلی یا به اصطلاح زرد و کم اهمیت مجزا کرده و آنها را در اختیار مخاطبان قرار دهند.
کیانی، با تاکید بر ضرورت برخورداری از دانش لازم و توانمندی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ایفای این نقش مهم، خاطرنشان کرد: برخورداری از روحیه شجاعت، درایت، دانش و اخلاق حرفه ای می تواند خبرنگاران را به افرادی ویژه و خاص در یک جامعه تبدیل کند.
به گفته این مسئول، بی شک شهید صارمی که نامگذاری روز خبرنگار در تقویم انقلاب اسلامی ایران، از شهادت ایشان سرچشمه گرفته، در این صفات بارز بود چنان که آخرین خبر مخابره شده از سوی این شهید بر روحیه دلاوری و امانتداری و تعهد به حرفه و مسئولیتی که به عهده داشت، دلالت دارد.
وی خاطرنشان کرد: لذا روز شهادت ایشان و روز پاسداشت مقام خبرنگار، فرصت غنیمتی برای فعالان این عرصه است تا با تجدید پیمان با آرمان های رهبر انقلاب و نظام اسلامی ایران، تلاش برای تحقق اهداف سرزمین را چند برابر کرده و بکوشند تا مردم و جامعه را به سمت سلامت و پیشرفت هر چه بیشتر رهنمون شوند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x