تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

دستگیری اخلالگران اقتصادی با هزار میلیارد کلاهبرداری

  • کد خبر : 313121
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
دستگیری اخلالگران اقتصادی با هزار میلیارد کلاهبرداری

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ اخلالگر در نظام اقتصادی با یک هزار و۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان  ‏خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج به نقل از پلیس البرز، سردار “حمید هداوند” اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده اقتصادی از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج با موضوع اخلال در نظام ارزی در خصوص شکایت مدیریت یکی از بانک های استان علیه یک شرکت ، رسیدگی به موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد شرکت مذکور بابت خریدهایی که داشته و سررسیدهایی که موعد آن فرا رسیده بود تاکنون اقدام به رفع تعهد ارزی ننموده و با این کار در نظام ارزی اخلال وارد کرده است.

هداوند بیان کرد: ماموران پس از استعلام و به دست آوردن مستندات و دلایل و مدارک مربوط به پرداخت حواله سررسیدها ، دستور قضایی را اخذ و ٢ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی گفت: با پیگیری های ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان متهمان بلافاصله نسبت به ارائه مستندات رفع تهعدات به واحد ارزی بانک مربوطه اقدام و پرونده برای تعیین تکلیف و اتخاذ تصمیم لازم قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج ارسال شد.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x