تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
6

اطفای ۲۸۴ آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانی کرج در اسفند۱۴۰۲

  • کد خبر : 312242
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
اطفای ۲۸۴ آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانی کرج در اسفند۱۴۰۲

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت:طی اسفند ماه سال گذشته آتش نشانان به ماموریت ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه اعزام شده اند.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، محمد یساولی اظهار داشت: طی ماه گذشته، باحضور ۳۱۴۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۸۲۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۱۵۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه رسیدگی کردند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۱۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۲۱ مورد نجات یافته،۶۹ مصدوم و ۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۶۹ ماموریت  ایستگاه ۱۰۲ با ۵۳ ماموریت، و ایستگاه ۱۱۴  با ۳۵ ماموریت اعزامی صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۲۸ مورد صدور جواز و ۲۰۴ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.
 
یساولی صدور ۲۳ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۸۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۵۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۹ مورد، در حوزه ایمنی شهری،بازدید از صنوف به تعداد ۱ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

رئیس آتش نشانی کرج گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۴۱ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها،مدارس،ادارات، و داوطلبین باحضور ۲۳۲۵۰ کارآموز به مدت ۳۵۶ ساعت با همکاری ۱۴۹ مربی و برگزاری ۴ دوره آموزشی شامل مدیریت و فرماندهی IC،آشنایی با ضوابط بازدید،بازآموزی پرسنل ورودی سال ۱۳۹۹ به بعد،آیین نگارش و مکاتبات اداری با حضور ۱۹۹ فراگیر از پرسنل سازمان،با همکاری ۲۴ مربی به مدت ۱۴۵ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/

 
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=312242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x