تاریخ : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 10 October , 2024
2

پیام‌آوران ایثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارند

  • کد خبر : 307520
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
پیام‌آوران ایثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: انتظار بنیاد از پیام‌آوران ایثار افزایش پویایی و نشاط در عرصه روایتگری و توسعه زیرمجموعه پیام‌آوران ایثار برای حضور در عرصه‌های مختلف است.

پیام‌آوران ایثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارندبه گزارش «کمال مهر» ؛ سلیمان رستمیان در گردهمایی پیام‌آوران ایثار بر لزوم توسعه زیرمجموعه‌های پیام‌آوران ایثار در استان البرز تأکید کرد و افزود: تشکیل مجموعه پیام آوران ایثار،یکی از برنامه‌های خوب و موثر بنیاد در طول سالیان گذشته است که تلاش‌هایی بسیار ارزشمندی در طول این مدت در این مجموعه صورت گرفته است.
 
وی اظهار کرد: سرداران و ایثارگران عزیزی عضو این مجموعه هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را با همه وجود تجربه کرده اند و امروز هم در این سنگر ماموریت ترویج و تبلیغ سیره و روش شهیدان و ترویج فرهنگ جهاد و مجاهدت را با حضور در اجتماعات و محافل بر عهده دارند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بنیاد البرز را حامی پیام‌آوران ایثار دانست و بیان کرد: روایتگری در حوزه ایثار و شهادت حرکت ارزشمند اجتماعی و مورد تأکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است، بنیاد وظیفه و تکلیف دارد بستری فراهم کند که پیام‌آوران ایثار بتوانند در این عرصه فعال باشند و با حضور در دانشگاه‌ها، مدارس، محافل و مساجد ارزش‌ها، آرمان‌ها، نیکی‌ها و زیبایی‌های انقلاب را ترویج کنند.
 
رستمیان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می‌فرمایند «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست» لذا پیام‌آوران ایثار باید بدانند هر دقیقه و لحظه‌ای که در این مسیر قدم بر می‌دارند مؤثر و ارزشمند است.
 

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=307520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x