تاریخ : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 10 October , 2024
2

آغاز عملیات آواربرداری نقاط آسیب‌دیده محورکرج_چالوس

  • کد خبر : 307415
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
آغاز عملیات آواربرداری نقاط آسیب‌دیده محورکرج_چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: عملیات بهسازی و آواربرداری نقاط آسیب‌دیده محورکرج_چالوس از صبح امروز آغاز شده است تا هرچه سریعتر شاهدبازگشایی این محور باشیم.

عملیات آواربرداری نقاط آسیب‌دیده محورکرج_چالوس آغاز شده استبه گزارش «کمال مهر» ؛ علی زندی‌فر با بیان اینکه بارش شدید باران روز پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد در استان البرز باعث وقوع سیل و ریزش کوه در محور کرج- چالوس شد گفت:در همان ساعات اولیه آغاز بارش‌ها ۵۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبان به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری  برای خدمت رسانی به این محور اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش راهداران البرزی و نیرو‌های امدادرسان تمامی افرادی که در سیل متوقف شده بودند توسط ۶ دستگاه اتوبوس به کرج منتقل و خودروهای گرفتارشده در این محور نیز از مسیر جایگزین خارج شدند.

زندی‌فر اظهار کرد: درحال حاضر عملیات پاکسازی محور به همت نیرو‌های راهداری استان انجام شده است، اما به علت آب‌بردگی برخی نقاط مثل محدوده تونل شماره پنج، گالری تکاوران و پیچ خزنکلا، این مسیر تا بهسازی کامل مسدود خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: برای بازشدن هرچه سریعتر این محور از ساعت پنج صبح امروز عملیات بهسازی و آواربرداری در نقاط آسیب‌دیده با همکاری نیرو‌های راهداری استان‌های مازندران، تهران و قزوین آغاز شده است تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی جاده کرج- چالوس باشیم.

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=307415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x