تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

از کمک یک میلیاردی به “نازنین زهرا” تا نجات چندین بیمار نیازمند

  • کد خبر : 30625
  • 01 فروردین 1393 - 8:32
از کمک یک میلیاردی به “نازنین زهرا” تا نجات چندین بیمار نیازمند

خیرین کشورمان پس از گزارش حاشیه‌های پزشکی ۲۰:۳۰ چندین بیمار نیازمند را تحت پوشش خود قرار دادند.

به گزارشکمال مهر،پس از پخش گزارش حاشیه‌های پزشکی ۲۰:۳۰ در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه و اختصاص بخشی از این گزارش به کودکی بیمار با نام “نازنین زهرا” و اعلام نیاز وی به کمک مالی ، تماس‌های بسیاری با باشگاه خبرنگاران در خصوص کمک به این بیمار گرفته شد.

کمک‌ها به حدی بود که برخی از افراد خیر حتی تا مبلغ یک میلیارد تومان هم آماده کمک به این بیمار بودند.برخی افراد نیز اعلام کردند ماهیانه مبلغی را از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به طور ماهیانه به خانواده این کودک پرداخت می کنند.
تعداد تماس‌ها و مبلغ کمک‌ها به اندازه‌ای بالا رفت که خبرنگار ما تصمیم گرفت از این خیرین برای کمک به چندین بیمار دیگر درخواست کمک کند و بدین ترتیب پس از جمع آوری مبلغ مورد نیاز برای کمک به نازنین زهرا ، مبلغ قابل توجهی برای کمک به چندین بیمار نیازمند دیگر نیز جمع آوری شد.
برخی از این بیماران عبارت بودند از : دختر چهار و نیم ساله‌ای که برای ادامه زندگی نیازمند پیوند استخوان بود ، کمک به فردی که هر آمپول تزریقی وی ماهیانه ۵ میلیون تومان هزینه می برد، کمک به کودکی که برای خرید سلول پیوند استخوان نیازمند ۳۵ میلیون تومان بود و  کمک به کودکی که برای جراحی چشم به ۱.۵ میلیون تومان هزینه نیز داشت.
انتهای پیام/
 
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x