تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
2

عربده کش میدان کرج دستگیر شد

  • کد خبر : 304701
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
عربده کش میدان کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به بستن خیابان، عربده کشی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در میدان کرج کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

عربده کش میدان کرج دستگیر شدبه گزارش «کمال مهر» ؛سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی تماس چندین شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این خبر که فردی قمه به دست اقدام به بستن خیابان و قدرت نمایی می‌کند، بلافاصله عوامل گشت ضربتی پلیس کرج برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: به محض رسیدن ماموران مشاهده کردند که یک فرد قمه به دست اقدام به بستن خیابان و قدرت نمایی می‌نماید که بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی این شخص را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه متهم به سمت ماموران حمله ور شده و جراحت جزئی به آن‌ها وارد کرده، خاطرنشان کرد: این اوباش قمه به دست با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با این افرادی که با قدرت نمایی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان می‌کنند به هیچ وجه مماشات نخواهد کرد و به شدیدترین نحو ممکن با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=304701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x