به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:
در بازاریابی مدرن نکته مهم این است که ابزار مورداستفاده، باید در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه شما را به هدف کسبوکارتان برساند. وظیفه تیم بازاریابی این است که بهصورت دقیق هر چند روشی که پیش رو دارند را بررسی کرده و میزان بازخورد هر یک از آنها را مورد ارزیابی قرار دهند. در این ارزیابی باید ببینند که کدام یک از روشها بهصرفهتر است. در نهایت با به کار گرفتن تکنیکها و روشهای مناسب این نوع بازاریابی، میتوانید مشتریان بیشتر و وفادارتری جذب کنید و بدینترتیب میزان فروش خود را نیز افزایش دهید.