تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 30 September , 2024
2

پیاده‌سازی سامانه تماس اضطراری بر روی «ریرا» تا شهریورماه

  • کد خبر : 296002
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
پیاده‌سازی سامانه تماس اضطراری بر روی «ریرا» تا شهریورماه

مسوول هوشمندسازی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: با همکاری‌های صورت گرفته، ایران خودرو، پاپلوت پلتفرم خودروی متصل را بر روی یک نمونه خودروی «تارا» به همراه قابلیت تماس اضطراری (E-Call) پیاده‌سازی می‌کند.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

خدامرادی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در پیاده‌سازی این سامانه، ارتباط End to End در هنگام تماس چه در حالت با سیم‌کارت و چه بدون آن با شماره ۱۱۲ است، یادآور شد: برای اجرای کامل نیازمند زیرساخت مخابراتی با توانایی برقراری ارتباط صوتی و تبادل داده به صورت همزمان داریم که در حال حاضر این زیرساخت در کشور وجود ندارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=296002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x