تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

تصادف پراید با تریلی در آزادراه تهران – کرج یک کشته برجای گذاشت

  • کد خبر : 234138
  • 09 مرداد 1401 - 18:28

رئیس پلیس راه استان البرز از وقوع یک فقره تصادف بین خودرو پراید و تریلی در آزادراه تهران – کرج خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه راننده پراید به دلیل شدت صدمات وارده جانش را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان کرمی با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت۵:۴۵ دقیقه بامداد امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف مابین یک دستگاه خودرو پراید و تریلی در آزادراه “تهران کرج” حوالی پل کلاک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که یک دستگاه خودرو پراید به دلیل عدم توجه به جلو راننده اش به شدت با یک تریلی برخورد کرده که متاسفانه در این حادثه راننده ۶۴ ساله پراید به دلیل شدت صدمه وارده در دم جان باخته است.
سرهنگ “کرمی” با اشاره به حضور عوامل اورژانس و تایید فوت متوفی، گفت: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو از ناحیه راننده پراید اعلام کردند.
رئیس پلیس راه البرز در پایان از رانندگان درخواست کرد با اشاره به شرایط ناپایدار و بارش باران و لغزندگی جاده ها با احتیاط بیشتری در محورهای مواصلاتی رانندگی کنند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x