تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
2

۲ سارق زور گیر در چهارباغ دستگیر شدند

  • کد خبر : 229711
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از شناسایی و دستگیری ۲ سارق زورگیر که با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت دست به سرقت می زدند، خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی روز دوشنبه در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: این سارقان ضمن تهدید به عنف با سلاح سرد در اماکن خصوصی اقدام به چهار فقره سرقت کرده بودند که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چهار باغ شناسایی و به دام افتادند.
وی افزود: در پی وقوع سرقت به عنف از یک باغ در حوزه کلانتری کهریزک چهارباغ ، این کلانتری مراتب را به پلیس آگاهی این شهرستان اطلاع داد و شناسایی محل اختفا آنان تحت پیگیری همه جانبه قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند که سارقان در یک مورد از سرقت ها در ساعات سه الی پنج بامداد با تهدید سلاح سرد وارد یک باغ شخصی شده و لوازم شخصی نگهبان و نیز تجهیزات این مکان را مورد سرقت قرار داده بودند.
چراغی افزود: بلافاصله اقدامات پلیسی و اطلاعاتی برای شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت و در کوتاه ترین زمان ممکن رد سارقان در یک کارگاه زغال سازی در منطقه ماهدشت کرج شناسایی شد.
وی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق را دستگیر کردند.
چراغی با اشاره به اعتراف متهمان به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی افزود: با تلاش های صورت گرفته ۵ مالباخته این سرقت ها نیز شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x