تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4

۱۶۵۰ تن روغن خوراکی احتکاری در البرز کشف شد

  • کد خبر : 229473
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف یک هزار و ۶۵۰ تن روغن خوراکی احتکار شده طی یک هفته گذشته در این استان خبر داد.

سعید نوراللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین طی این مدت ۲۰ هزار کیلوگرم آرد، هفت هزارو ۵۰۰ کیلوگرم گندم، ۶۵هزار کیلوگرم برنج، ۷۰ هزار کیلوگرم شکر، ۷۷هزار کیلوگرم ماکارونی ، بیش از ۲هزار لیتر موادشوینده، ۲ هزارو ۵۰۰ کیلوگرم انواع حبوبات، ۳۳هزار کیلوگرم رب گوجه فرنگی و هفت هزارو کیلوگرم چای احکتاری در استان البرز کشف شده است.
وی اضافه کرد: در هفته گذشته ۶ هزارو ۸۳۰ مورد بازرسی از واحد های صنفی توسط تیم های مشترک قضات تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان البرز انجام شد و برای یک هزارو ۸۶۴ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.
نوراللهی گفت: برای رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی ، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی ، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می کند.
معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحدها تولیدی و صنوف با محوریت احتکار کالاهای ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می شود.
وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x