تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
1

۲۰۰ هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد

  • کد خبر : 229397
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ اعلام کرد: با تخریب تعدادی ساخت و ساز غیر مجاز، ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی این شهرستان آزاد سازی شد.

کیانفر کاظمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تخریب بناها در اراضی روستای عرب آباد خسروی شهرستان چهارباغ با حکم قضایی و توسط عوامل جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دستگاه های خدمات رسان صورت گرفت.
وی اظهار داشت: در این عملیات که شامل ۲۱۰ مورد دیوارکشی، محوطه سازی ، انباشت مصالح ساختمانی و بنای نیمه کاره تخریب و اراضی به حالت اولیه بازگشت.
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ ادامه داد: این اداره براساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها با به کارگیری نیروها و امکانات موجود ساخت و سازهای غیرمجاز درخارج از محدوده قانونی شهر و بافت مصوب روستاها را مورد رصد خود قرار می دهد.
کاظمی گفت: در حوزه تغییر کاربری‌های غیرمجاز، دو مشکل در زمینه شناسایی و مقابله داشتیم که با هوشمندسازی انجام شده، پایش و رصد تغییرکاربری‌ها با دقت بالا در حال انجام است.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغات ، مراتب را به این اداره اطلاع رسانی کنند.
شهرستان ۱۰۰ هزار نفری چهارباغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x