تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
3

گل‌های ایرانی‌ها در سرزمین گل پر پر شد/ پورعلی گنجی در انتظار دومین جام +جدول

  • کد خبر : 189976
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۶

لژیونرهای فوتبال کشورمان در هفته‌ای که گذشت در تیم‌های خود به میدان رفتند و از نکات قابل توجه آن گلزنی رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش در لیگ هلند بود که مانع شکست تیم‌هایشان نشد.

جهانبخش

«کمال مهر» – لژیونرهای ایران در لیگ‌های مختلف در هفته‌ای که گذشت به میدان رفتند که در این بین گلزنی قوچان‌نژاد و جهانبخش در روز شکست هیرنفین و آلکمار از نکات مهم این هفته بود.

عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید:

هلند:

آلکمار:

آلکمار در هفته سی و دوم لیگ هلند برابر نایمخن به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. نایمخن گل اول را زد ولی جهانبخش دقیقه ۴۴ بازی را به تساوی کشید. نتیجه را اما گل دقیقه ۸۸ میزبان رقم زد. جهانبخش ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و دقیقه ۸۲ از داور کارت زرد گرفت. آلکمار از دقیقه ۶۱ با اخراج بازیکنش، ۱۰ نفره بازی کرد.

هیرنفین:

هیرنفین در هفته سی و دوم اردویژه میهمان زووله بود و ۲ بر یک شکست خورد. گوچی دقیقه ۵+۹۰، گل زد تا تیمش بدون گل زده زمین را ترک نکند. این گل شماره ۱۹ گوچی در این فصل بود.


یونان:

المپیاکوس:

تیم المپیاکوس که کریم انصاری‌فرد را در اختیار داشت قهرمان سوپر لیگ یونان شد و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.در جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس با ۶۷ امتیاز صدرنشین شد و جام قهرمانی را به دست آورد. تیم‌های پائوک، پاناتینایکوس، آاک و پانیونیوس به ترتیب با امتیازهای ۵۸، ۵۴، و ۵۲ رتبه‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

پانیونیوس: 

این تیم یونانی که مسعود شجاعی را در اختیار دارد در پایان سوپر لیگ یونان رده پنجم جدول را از آن خود کرد تا به پلی آف لیگ یونان راه پیدا کند. در این مرحله تیم‌های دوم تا پنجم این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای بازی می‌کنند تا تکلیف سهمیه‌های باقی‌مانده یونان در فصل آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مشخص شود.


آلمان:
ولفسبورگ:
در چارچوب بازی های هفته سی و دوم بوندس لیگا تیم های فرانکفورت و وولفسبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود یاران دژاگه به پایان رسید.
گفتنی است؛ اشکان دژاگه در این دیدار هم در بین ترکیب ۱۸ نفره ولفسبورگ حضور نداشت.


روسیه:
روستوف:

تیم فوتبال روستوف در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر روسیه به مصاف تیم آرسنال تولا رفت و یک بر صفر شکست خورد. در این بازی که سردار آزمون از ابتدا تا پایان در ترکیب روستوف حضور داشت، دروازه تیم میهمان در دقیقه ۳۷ توسط نیکیتا بورمیستروف باز شد.

ترک گروژنی:

از سری رقابت های لیگ روسیه و در هفته بیست و هفتم دو تیم ترک گروژنی و زنیت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۱ بر ۰ ترک گروژنی به پایان رسید. میلاد محمدی در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کرد و یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

آنژی:
آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ یک روسیه بین دو تیم آنژی و لوکوموتیو مسکو برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سعید عزت اللهی در ترکیب اصلی حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

آمریکا:

تورنتو:
در جریان مسابقات این هفته MLS لیگ آمریکا تیم تورنتو که مهرداد بیت آشور را در اختیار دارد موفق شد با نتیجه یک بر صفر سیاتل ساندرز را در زمین حریف از پیش رو بردارد. در این دیدار بیت آشور در ترکیب ۱۸ نفره تیمش حضور نداشت.


 قطر:
لیگ قطر با قهرمانی لخویا، نایب قهرمانی یاران پورعلی گنجی و البته سقوط تیم پولادی و زهیوی به پایان رسید.

السد:

در مرحله یک‌چهارم نهایی جام امیر قطر، تیم‌های السد و الخریطیات به مصاف هم رفتند که السد به برتری ۴ بر یک دست یافت. بغداد بونجاح زننده ۴ گل تیم السد در دقایق ۸، ۳۶، ۴۰ و ۴۵ بود. تنها گل الخریطیات نیز در دقیقه ۳۰ وارد دروازه السد شد. مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیم السد داشت.تاکنون صعود تیم‌های الریان، لخویا و السد به نیمه‌نهایی این مسابقات قطعی شد و رویارویی تیم‌های الجیش و ام‌صلال تعیین ‌کننده تیم چهارم خواهد بود.

تیم السد پیش از این به مقام نایب قهرمانی لیگ ستارگان و قهرمانی در جام حذفی قطر دست یافته بود و از شانس زیادی برای کسب قهرمانی جام امیر نیز برخوردار است.


نروژ:

استرومس گودست:
این تیم که سوشا مکانی را به خدمت گرفته در هفته هفتم به مصاف سارپسبورگ رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به به پایان رسید. در این دیدار گلر سابق پرسپولیس حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم حضور نداشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x