در همین حال از منچستر خبر میرسد که سرخهای اولدترافورد در آستانه امضای قراردادی نجومی برای همکاری با یک اسپانسر روی آستین پیراهن فصل آینده شیاطینسرخ هستند. آستین پیراهن یونایتد یکی از مکانهای مورد علاقه کمپانیهای چینی، آسیایی، آمریکایی و البته کشورهای حوزه خلیج فارس است.
تبلیغات روی پیراهن منچستر به عنوان یکی از باپرستیژترین تبلیغات جهان با رقم ۳۷۰ میلیون پوند به مدت هفت سال در اختیار کمپانی خودروسازی شورولت قرار دارد و این درحالیست که این قرارداد شامل پیراهنهای تمرینی و تبلیغات محیطی زمین تمرین این باشگاه نمیشود. جایی که قرارداد اسپانسرینگاش در اختیار شرکت AON قرار دارد.
بازاریابهای یونایتد معتقدند با توجه به ارزش قرارداد ۵ میلیون پوندی منچسترسیتی با کمپانی تایرسازی کرهجنوبی «نکسن»، شیاطین سرخ برای قرارداد روی آستین این تیم، به راحتی میتواند مبلغ ۲۰ میلیون پوند کسب درآمد کنند.
در این بین، مسئولان باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود با کمپانی آدیداس نیز آغاز کردهاند تا ۳ خط مشهور این کمپانی در لباسهای فصل آینده این تیم، با قسمت تبلیغ آستین تداخل پیدا نکند.