در این رستوران غذای سالمی وجود ندارد. در واقع این برگرها که حاوی سه تا چهار لقمهٔ گوشتی، حداقل ۱۲ بُرش گوشت بیکن و پنیر فرآوریشده در بین سایر مخلفات است، همه و همه مشتری را در شرایطی قرار میدهد که احتمال حملهٔ قلبی برایش وجود داشته باشد.
مالک این رستوران، «جون باسو»، لباس پزشکان را به تن کرده و پیشخدمتها هم لباس پرستار میپوشند. آقای باسو ابزار بازاریابی جدیدی نیز به منوی رستوران افزوده است که «جنازهٔ سوختهٔ مشتریِ قبلی» نام دارد! خود او دربارهٔ آن مشتری میگوید: «او در رستوران من به خاطر حملهٔ قبلی فوت کرد و من هم جنازهاش را روی میز گذاشتم.»
باسو اضافه میکند که هدفش از نشان دادن بقایای سوختهٔ این مشتری خیلی واضح و ساده است: او به سایر رستورانهای فستفود زنجیرهای با این ادعای نادرست که میتوانید در رستوران آنها غذای سالم بخورید، اعتقاد ندارد.
وی خاطرنشان میکند: آیا فکر میکنید من از بقیه میخواهم تا در رستورانم بمیرند؟ خیر. در واقع دوست دارم یک روز صبح چشمم را باز کنم و ببینم که هیچکس به رستوران من نمیآید. شاید آن روز، جهان، حقیقت را یاد گرفته باشد. این را با تأکید فراوان میگویم: «به رستوران من نیایید؛ این رستوران برایتان مضرّ است و شما را میکشد.»
منبع:سلامت آنلاین
انتهای پیام/