تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

آدمخواران داعش به معضلی برای پدید آورندگانش تبدیل شده است

  • کد خبر : 57158
  • 15 مهر 1393 - 12:24
آدمخواران داعش به معضلی برای پدید آورندگانش تبدیل شده است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز گفت: پدیده تروریسم که در قالب گروه آدمخوار داعش در صحنه تحولات منطقه و برای مقابله با مقاومت اسلامی نمایان شد، امروز معضلی است علیه خودشان که باعث شده با حرف‌های مضحک در مسیر مبارزه با تروریسم گام بردارند.

کمال مهر:”حامد پهلوانی” ، با بیان اینکه تاریخ سندی بر سیاست‌های امپریالیستی استعمار پیر انگلیس نسبت به تمام کشورهاست‌، گفت: انگلیس و دولتمردانش باید بدانند که بابت دخالت‌های پی‌درپی در امورداخلی کشورمان و اعمال سیاست‌های استعماری بسیار به ملت شریف ایران بدهکارند.

وی به حوادث سال ۸۸ در کشور اشاره و تصریح کرد: هر کجا نامی از کشور انگلیس باشد به دنبال آن حیله و توطئه نمایان می‌شود. مردم آگاه ایران جنایات سیاستمداران گستاخ کاخ باکینگهام و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا را هیچ‌گاه از یاد نخواهد برد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه این دهانهای با حقد و غضب گشوده شده حاصل ایستادگی مقتدرانه مردم ایران مقابل زیاده خواهی‌ها و گستاخی‌های غرب و آمریکاست، اظهارداشت: بعد از انقلاب اسلامی که ماحصل آن بیرون آمدن این کشور از یوق استعمار انگلیس و آمریکا بود، به دلیل به خطر افتادن منافعشان از هر دست آویزی برای ضربه زدن به حرکت مردم ایران استفاده کردند.

پهلوانی در پایان خطاب به دیوید کامرون نخست وزیر گستاخ انگلیس خاطر نشان کرد: پدیده تروریسم مدرن که در قالب گروه آدمخوار داعش در صحنه تحولات منطقه و جهان برای مقابله با مقاومت اسلامی به دست شما و ابزارهای منطقه‌ای‌تان نمایان شد. امروز معضلی است علیه خودتان که باعث شده  با حرف‌های مضحک در مسیر مبارزه با تروریسم گام بردارید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x