تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نبض تماشاچیان، در دستان مسعود ده‌نمکی است

  • کد خبر : 57015
  • 14 مهر 1393 - 8:18
نبض تماشاچیان، در دستان مسعود ده‌نمکی است

معراجی‌ها با احترام به اساتید دانشگاه و آن مکان با بیانی طنز بعضی از وقایع را مطرح می‌کند.

کمال مهر:رضا رویگری بازیگر سریال “معراجی‌ها”  گفت:‌ دو نقش در سریال “معراجی‌ها” به من پیشنهاد شد که من تمایل بازی به جای  استاد دانشگاه را داشتم.

وی افزود: استاد دانشگاه نقش طنزی بود که علاقه به من بیشتر نزدیک بوده و می‌توانستم ارتباط بیشتری با آن و مخاطب برقرار کنم.

رویگری در خصوص همکاری با مسعود ده‌نمکی اظهار داشت: حرف‌هایی در خصوص گذشته مسعود ده‌نمکی بوده و من کاری به آنها ندارم و  این قدر می‌دانم که او کارگردان باتجربه و کاربلدی است.

وی  ادامه داد: مسعود ده‌نمکی به خوبی کار با هنرمندان را بلد بوده و به همه نظرات ارائه شده گوش می‌دهد.

این بازیگر با اشاره به فروش قابل توجه فیلم‌های مسعود ده‌نمکی گفت: ما هنرمندان سهمی از میزان فروش آ ثار ده‌نمکی نداریم ولی از دیده شدن کارهای او توسط مخاطب مطمئن هستیم و  این امر ما را به همکاری های پیاپی با او دلخوش می‌کند.

رویگری تصریح کرد: مسعود ده‌نمکی دست همه هنرمندان را  برای ایفای نقش  باز می‌گذارد و  به آنان اجازه بداهه گویی می‌دهد.

وی در خصوص بحث بداهه‌گویی هنرمندان  افزود: برای یک بازیگر خیلی مهم  است که کارگردانش به او اعتماد کند و اجازه بداهه گویی را به وی بدهد.

رویگری با اشاره موضوع “معراجی‌ها” و نقدهایی که ممکن  است مربوط  به دانشگاه و  اساتید آن  باشد،‌ اظهار داشت: نقدها را نخوانده‌ام ولی به جرات می‌گویم که ما قصد اهانت به اساتید محترم و دوست داشتنی دانشگاه را نداریم.

وی افزود: فقط در خلال کارمان سعی کردیم بعضی از حرف‌ها را بازگو کنیم و فکر می‌کنم که “معراجی‌ها” توانست با ساختارشکنی خیلی از مباحث را با لحنی محترمانه بیان کند.

رویگری خاطرنشان کرد: خوشبختانه نبض تماشاگران ما در دستان ده‌نمکی بوده و فیلم هایش میلیاردی به فروش می‌رسد و این نشان داده که او فردی کاربلد است.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x