تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

رونمایی کتاب «بحران ساختگی» با حضور گرت پورتر نویسنده کتاب و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و علمی

  • کد خبر : 56175
  • 05 مهر 1393 - 11:04
رونمایی کتاب «بحران ساختگی» با حضور گرت پورتر نویسنده کتاب و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و علمی

نسخه فارسی کتاب «بحران ساختگی: داستان ناگفته هراس از ایران هسته‌ای» امروز ساعت ۱۴ با حضور گرت پورتر نویسنده کتاب و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و علمی کشور برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش کمال مهر، گرت پورتر نویسنده کتاب بحران ساختگی امروز در مراسم رونمایی از نسخه فارسی کتاب خود که توسط انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ رسیده، حضور خواهد یافت. وی که یکی از مدعوین همایش «افق نو» نیز هست، شب گذشته با استقبال معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس وارد تهران شد.

مراسم رونمایی از کتاب بحران ساختگی امروز ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد. در این مراسم جمعی از شخصیت های علمی و سیاسی کشور نیز حضور یافته و سخنرانی خواهند کرد.

پورتر در کتاب خود به صورت کاملا مستند و مستدل به بررسی مسائلی مختلف از جمله سیاست آمریکا برای محروم سازی ایران از انرژی هسته‌ای در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، علل پنهان‌کاری ایران درباره برنامه هسته ای خود، نیات و اهداف تهران از برنامه هسته‌ای، سیاست تغییر نظام سیاسی ایران توسط دولت آمریکا و ارتباط آن با برنامه هسته‌ای، نقش رژیم صهیونیستی در ایجاد بحران، مسئله اسناد لپ تاپ، مسئله اتاقک تست بمب در پارچین، مسئله پلوتونیوم و… می پردازد.

کتاب «بحران ساختگی»‌ حاصل بررسی بالغ بر یک هزار سند مرتبط با برنامه هسته ای ایران توسط نویسنده است و از سوی بسیاری از نخبگان سیاست بین‌الملل و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا از جمله سیمور هرش، گراهام فولر، اولیور استون، شیرین هانتر، هان چاس فریمن و دیگران مورد تجلیل قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x