تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

قتل برادر بر سر شارژر گوشی با چاقو

  • کد خبر : 55473
  • 24 شهریور 1393 - 11:53
قتل برادر بر سر شارژر گوشی با چاقو

فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: قاتل فراری که در پی دعوا بر سر شاژرگوشی، برادر خود را به قتل رسانده و در منزل یکی از همسایه‌ها مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام  خبری یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر مجروح شدن یک نفر در یکی از محله‌های شهرستان بناب با چاقو، ماموران کلانتری ۱۲ شهری در محل حاضر و مجروح را به بیمارستان انتقال می‌دهند ولی اثری از ضارب نبود.

وی افزود: ماموران با تحقیقات اولیه  متوجه شدند که مضروب توسط برادرش که بر سر شارژر گوشی با هم درگیر شده بودند با ضربات چاقو مجروح شده و در منزل یکی از همسایه‌ها مخفی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به قانون جرم مشهود اظهار کرد: مأموران پس از یقین پیدا کردن که قاتل در خانه همسایه است با رعایت همه قوانین وارد منزل شده و متهم را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی آلت قتل که آغشته به خون بود را کشف کردند.

سلطانی‌وش گفت: با اعتراف صریح متهم در این زمینه پرونده تشکیل و متهم و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دستگیری ۱۳۰ توزیع کننده موادمخدر و معتاد تابلو در بناب

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: طی شهریور ماه جاری ۱۳۰ توزیع‌کننده موادمخدر و معتاد در بناب شناسایی و دستگیر شدند.

سلطانی‌وش گفت: در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع‌کنندگان موادمخدر در ماه جاری عوامل انتظامی و پلیس‌های تخصصی با هماهنگی مرجع‌های مربوطه و باهمکاری ادارات دولتی و غیردولتی توانست در این ماه قدم‌های مثبت و بیش از پیش در مبارزه با معضل اجتماعی اعتیاد بردارد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک کیلو و ۵۴۵ گرم انواع مواد افیونی تریاک، هروئین، حشیش و شیشه از محل اختفای متهمان خاطرنشان کرد: توزیع‌کنندگان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و معتادان تابلو به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/خ۳۰/پ۳۰۰۳

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x