تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

آغاز عملیات آزادسازی منطقه الخازر موصل/ داعش از بانکهای فلوجه ۱۵ میلیارد دینار سرقت کرد/ کشف یک گور جمعی در تکریت/ اعدام یک نامزد انتخابات عراق و دو برادر وی را در نینوا توسط داعش

  • کد خبر : 54173
  • 15 شهریور 1393 - 11:16
آغاز عملیات آزادسازی منطقه الخازر موصل/ داعش از بانکهای فلوجه ۱۵ میلیارد دینار سرقت کرد/ کشف یک گور جمعی در تکریت/ اعدام یک نامزد انتخابات عراق و دو برادر وی را در نینوا توسط داعش

منابع عراقی فاش ساختند گروه تروریستی داعش از بانک های فلوجه ۱۵ میلیارد دینار سرقت کرده است. روزنامه الاستقامه عراق به نقل از محمود المرضی فرمانده شبه نظامیان شوراهای بیداری در منطقه الکرمه در استان الانبار عراق،..

به گزارش سرویس بین‌‌الملل کمال مهر، شبکه تلویزیونی العراقیه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی عملیات آزادسازی منطقه الخازر موصل را آغاز کردند.
همچنین منابع عراقی فاش ساختند گروه تروریستی داعش از بانک های فلوجه ۱۵ میلیارد دینار سرقت کرده است. روزنامه الاستقامه عراق به نقل از محمود المرضی فرمانده شبه نظامیان شوراهای بیداری در منطقه الکرمه در استان الانبار عراق، با بیان این خبر افزود اطلاعاتی که در اختیار داریم نشان می دهد عناصر داعش بانک های فلوجه را غارت کرده اند، اموالی که از این بانک ها سرقت شد شامل حقوق کارکنان و پس اندازهای موجود در بانک ها بوده است.
همچنین منابع پلیس عراق در استان صلاح الدین اعلام کردند نیروهای امنیتی یک گور جمعی را در منطقه سلیمان بیک در شرق تکریت در استان صلاح الدین کشف کردند. نیروهای امنیتی مشترک ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه کرد این گور جمعی را در منطقه سلیمان بیک در ۹۰ کیلومتری شرق تکریت کشف کردند.
این منابع افزودند در این گور جمعی ۲۴ جسد از جمله جسدهای رانندگان کامیون که پنج ماه پیش به دست تروریستهای دولت اسلامی در عراق و شام (داعش)‌در سلیمان بیک ربوده شده بودند ،‌ وجود دارد. بر روی این جسدها آثار گلوله مشاهده می شود .
این منابع تاکید کردند جسدها پس از پاکسازی منطقه کشف شدند و هویت آنان معلوم شد چراکه برروی هر جسد هویت وی نیز قرار داشت و اغلب آنها از استانهای جنوبی عراق بودند .
همچنین داعشی ها یک نامزد انتخابات پارلمانی عراق و دو برادر وی را در جنوب موصل در استان نینوا اعدام کردند. منابع خبری با اعلام این مطلب افزودند : نیروهای داعش ابتدا میسر الوکاع کاندیدای این منطقه در انتخابات پارلمانی عراق و دو برادر او را از منزلشان در روستای زاویه از توابع القیاره در ۶۰ کیلومتری جنوب موصل ربودند و سپس آنان را اعدام کردند .
انتهای پیام./
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x