تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش روحانی به خبر امکان سقوط کربلا و نجف / ماجرای قالیچه اهدایی احمدی‌نژاد به بان‌کی‌مون / قهوه خانه‌ها ، قلیان خانه شدند!

  • کد خبر : 52802
  • 04 شهریور 1393 - 16:48
واکنش روحانی به خبر امکان سقوط کربلا و نجف / ماجرای قالیچه اهدایی احمدی‌نژاد به بان‌کی‌مون / قهوه خانه‌ها ، قلیان خانه شدند!

یک ساعت نشستن برابر با دو ساعت کاهش عمر، کاریکاتور پهباد اسرائیلی!، واکنش روحانی به خبر امکان سقوط کربلا و نجف، مرگ تاسف‌بار یک گوزن‌ ایرانی دیگر و … از مهم ترین اخبار فضای مجازی امروز هستند.

به گزارش گروه وبگردیکمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

مرگ تاسف‌بار یک گوزن‌ ایرانی دیگر + تصاویر

به گزارش عصر ایران، مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از شلیک مجدد گلوله به گونه در معرض انقراض گوزن زرد ایرانی در باغ وحش خرم اباد خبر داد. کیوان هوشمند با بیان این مطلب افزود: متاسفانه یک راس گوزن زرد ایرانی حدودا ۸ ساله که در باغ وحش خرم آباد نگهداری می شد در تاریخ ۹۳/۵/۲۴ از ناحیه کتف سمت راست مجروح و پس طی ۵ روز مراحل درمان در تاریخ ۹۳/۵/۲۹ بر اثر شدت جراحت تلف شد.به گفته وی، این گوزن زرد که جنسیت آن نر بوده یک سال قبل بصورت امانت از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان به باغ وحش خرم آباد تحویل شده بود.هوشمند اظهار داشت: شواهد حاکی از سوراخ شدن بدن این گوزن زرد بر اثر برخورد گلوله و مرگ حیوان بر اثر عفونت و خونریزی در محل برخورد گلوله است اما هنوز مشخص نیست چه کسانی و با چه انگیزه ای به این گوزن شلیک کرده اند.

یکی از کارهای عجیب دولت دهم، برداشت شبانه از بانک‌ها بود

به گزارش انتخاب، ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: یکی از کارهای عجیب دولت دهم، برداشت شبانه از بانک‌ها بود که در آخرین روز از سال و شبانه دولت تصمیم گرفت دست در جیب بانک‌ها کند. اکنون مانده‌ایم که با این اقدام چه کنیم. آیا آن را جزء بدهکاری دولت قرار دهیم که تبعات خود را دارد. بنا داریم به روشی آن را جبران کنیم. این موضوع به معنی عدم تخلف بانک‌ها نیست بلکه موضوع تخلف به طور جداگانه بررسی می‌شود.سیف گفت: معتقدم که بابک زنجانی به تنهایی نمی‌توانسته تا این حد پیچیده عمل کند تا جایی که به اندازه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار به این فرد اعتماد شود. زنجانی اکنون چنین پولی را برای بازگرداندن ندارد. شنیده‌هایی نیز مطرح شده که راننده آقای نوربخش بوده که هیچ یک از مدارک از جمله سوابق کارگزینی این حرف‌ها را تایید نمی‌کند و نمی‌دانم با چه هدفی این حرف‌ها را اعلام کرده است.

انتقاد نیکی کریمی از چالش سطل یخ

به گزارش خبرنگار عصر ایران، نیکی کریمی کارگردان و بازیگر کشورمان با انتقاد از چالش موسوم به «سطل یخ» تصویر زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

ظهور خلیفه چکمه پوش در نیجریه/تصاویر

به گزارش فردا ، “ابوبکر شیکاو” سرکرده گروه تروریستی بوکو حرام که روز گذشته به تقلید از داعش در منطقه شمال نیجریه خلافت اسلامی اعلام کرد علاقه خاصی به پوشیدن چکمه دارد به طوری که این مسئله توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

یک ساعت نشستن برابر با دو ساعت کاهش عمر

به گزارش ایرنا ، محققان آمریکایی با اشاره به این که نشستن طولانی مدت برای سلامتی از سیگار کشیدن مضرتر است اعلام کردند: به ازای هر یک ساعت نشستن دو ساعت از طول عمر انسان کم می شود. این مطالعه که توسط محققان کالج قلب و عروق قلب آمریکا انجام شد، نشان می دهد که نشستن طولانی مدت خطر ابتلا به بیماری قلبی، چاقی، دیابت، سرطان و حتی مرگ زودهنگام را افزایش می دهد و برای سلامتی از سیگار کشیدن خطرناک تر است.

قهوه خانه‌ها ، قلیان خانه شدند!

به گزارش ایرنا اجرای طرح مبارزه با عرضه قلیان در قهوه خانه ها و چایخانه ها به رونق، استعمال عرضه قلیان را در گنبدکاووس به خانه ها کشانده و برخی با تبدیل واحد مسکونی خود به قهوه خانه به این اقدام غیرقانونی ادامه می دهند.هرچند گفته می شود مضرات استفاده از قلیان آن هم برای یک بار برابر با ۱۸۰ نخ سیگار است اما مصرف ای ماده سمی برای بخشی از جامعه و بویژه جوانان آنقدر جذاب است که با وجود آگاهی، همچنان مشتری قلیان هستند.

ماجرای قالیچه اهدایی احمدی‌نژاد به بان‌کی‌مون

به گزارش شرق، «قالیچه ایرانی از سوی دخترخانم نوجوان ایرانی به‌عنوان نماینده کودکان و نوجوانان هنرمند کشورمان به‌عنوان نماد فرهنگ و تمدن ملت ایران و صلح و دوستی به دبیر‌کل سازمان‌ملل‌متحد اهدا شد.»حالا بعد از سه‌سال معلوم‌شده آن قالیچه‌ای که رییس دولت‌دهم به بان‌کی‌مون اهدا کرد، هدیه‌ای از کیسه خلیفه بود. کسی از پیرزن ۶۰ساله بافنده فرش خبر نداشت که حق‌الزحمه‌اش بر زمین مانده بود و تولید‌کننده هم وجهی بابت آن نگرفته‌‌ بود. «اصغر تسلیمی» آن را یکی،دوسال قبل، به امانت نزد مرکز ملی فرش ایران سپرده بود تا در صورت موافقت، تسهیلات بگیرد و در حجم انبوه، تولید کند. ایده طراح این بود که قالیچه‌ها، هدایای دوستی روسای‌جمهوری ایران به شخصیت‌های سیاسی کشورهای دیگر شوند. در آخر اما نه‌تنها تسهیلاتی به تولید‌کننده داده نشد، بلکه تنها قالیچه بافته‌شده هم سر از اتاق کار بان‌کی‌مون یا مرکز هدایای سازمان‌ملل درآورد؛ آن‌هم بدون پرداخت هزینه طرح و بافت بافنده.

تیپ عجیب ملی پوش والیبال + عکس

شیطنت های امیر غفور در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال

کاریکاتور/ پهباد اسرائیلی!


ضرب و شتم طلبه‌ناهی از منکر درقم + تصاویر

جوان ۲۲ ساله ای به نام «ابوالحسن محمدزاده» شامگاه جمعه ۳۱ مرداد ماه توسط اراذل و اوباش به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.«ابوالقاسم محمدزاده» برادر این طلبه ناهی از منکر٬ درباره جزئیات این اتفاق اسفبار اظهار داشت: برادرم حوالی غروب در خیابان دختری را مشاهده میکند که توسط چند موتور سوار پسر مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود. ازاذل و اوباش در کحلی به آزار این دختر پرداخته بودند که مردم حضور داشتند ولی هیچکس جرات جلو رفتن نداشت.

وی افزود: در این میان٬ برادرم جلو رفته و مودبانه به موتورسواران تذکر داد و از آنان خواست تا از ایجاد مزاحمت دست بردارند. موتور سواران با تذکر برادرم از کار خود منصرف شده و می روند.ابوالقاسم محمدزاده خاطرنشان کرد: ابوالحسن به مسیرش ادامه می دهد که دقایقی بعد٬ موتور سواری در انتهای خیابان باجک قم٬ وی را مجبور به توقف میکند. برادرم برای اینکه به موتور روبرویی برخورد نکند؛ به کوچه جنب خیابان می رود و به محض بازگشتن به خیابان اصلی٬ با اصابت ضربه ای به موتور سیکلتش، نقش بر زمین میگردد.برادر این طلبه ناهی از منکر گفت: هنگامی که برادرم قصد شناسایی فرد ضارب را داشت، مرد درشت اندامی با ضربه ای محکم٬ وی را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم قرار داد. پس از این اتفاق چشمانش تیره شده تا اینکه احساس سوزش از ناحیه دست میکند و پس از باز کردن چشمان٬فردی را مشاهده میکند که درحال جویدن انگشت دستانش است(!). اکنون دست ابوالحسن چهار بخیه خورده و بینیاش شکسته است.

واکنش روحانی به خبر امکان سقوط کربلا و نجف

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: «یک روز خبر آوردند که امکان سقوط شهرهای کربلا و نجف وجود دارد، رئیس جمهور در آن جلسه گفت این شهرها خط قرمز ما است و اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد هیچ محدودیتی در عملیات وجود نخواهد داشت».

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x