تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تا اطلاع ثانوی متولدان جدید یارانه نمی‌گیرند

  • کد خبر : 51572
  • 26 مرداد 1393 - 8:36

معاون نظارت و برنامه‌ریزی رئیس جمهوری علت تعلق نگرفتن یارانه به متولدان جدید را تشریح کرد و گفت: تا زمانی که اطلاعات خانوارها در سازمان هدفمندی به روز نشود، متولدان جدید از دریافت یارانه محروم هستند.

به گزارش کمال مهر محمد باقر نوبخت در حاشیه گردهمایی روسای بیمارستان‌های کشور در پاسخ به این سؤال که چرا متولدان جدید از دریافت یارانه محروم شده‌اند، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم، آنچه که اتفاق افتاده این است که ما در اردیبهشت‌ اطلاعات خانوارها را جمع‌آوری کردیم تا به آنها یارانه بپردازیم اما بعد از آن تاریخ عده‌ای متولد شده و عده‌ای فوت کرده اند که به دلیل درج نشدن اطلاعات آنها در پایگاه فعلاً یارانه به متولدان جدید تعلق نگرفته است.

وی افزود: اطلاعات مربوط به خانوارها باید بروز شود تا بتوانیم به متولدان جدید نیز یارانه پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه بیش از ۲۶۶۰ میلیارد تومان تاکنون برای طرح تحول نظام سلامت پرداخت شده است، گفت: برای بخش تولید نیز یارانه‌ای در نظر گرفته‌ایم که به صورت تسهیلات است، اما این یارانه در موقع بازپرداخت، پرداخت می‌شود.

وی مبلغ یارانه بخش تولید را ۵۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

نوبخت با تأکید بر این نکته که در فرصت معین باید اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه‌ها را در مورد خانوارها بروز شود، گفت: در تاریخ ۲۲ هر ماه یارانه‌ها بدون تأخیر به حساب مردم واریز شده و این کار ادامه خواهد یافت.

وی همچنین در واکنش به سؤال خبرنگاری که پرسید چرا بودجه بسته بهداشتی از طرح تحول سلامت پرداخت نشده است، گفت: چه کسی مدعی شده که ما پرداخت نکرده‌ایم. تمام پول مربوط به طرح تحول تاکنون پرداخت شده و از این پس نیز پرداخت خواهد شد.

سخنگوی دولت بار دیگر تأکید کرد: علاوه بر یارانه نقدی برای مردم بسته‌های حمایتی ویژه در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x