تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

پیام یکی از سران فتنه در یک روزنامه!

  • کد خبر : 51543
  • 26 مرداد 1393 - 8:05

یکی از روزنامه های صبح امروز در گفتگو با قائم مقام حزب اعتماد ملی پیام مهدی کروبی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگارکمال مهر؛ رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با یکی از روزنامه های صبح امروز گفت: در مورد چگونگی فعالیت حزب اعتماد ملی تاکنون چندین جلسه داشته‌ایم و نظرات مختلفی نیز مطرح شده است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و قرار است در جلسات آینده جمع‌بندی بشود.

منتجب نیا در بخش دیگر سخنان خود گفته است: من معتقدم مجلس نهم ضعیف‌ترین مجالس بعد از انقلاب است و حرکت‌هایش نیز غیر اصولی‌ترین حرکت‌های پارلمان‌های بعد از انقلاب است. اگر بخواهیم مجلسی را مثال بزنیم که حرکت‌های سیاسی و غیرمنطقی و غیرمردمی در آن موج می‌زند باید مجلس نهم را مثال بزنیم. ولی این به این معنا نیست که همه نمایندگان مجلس نهم دارای تفکر افراطی هستند.

قایم مقام حزب اعتماد ملی گفته است: در دولت گذشته دفتر حزب را پلمپ کردند، جلوی جلسات ما را می‌گرفتند و اجازه نمی‌دادند ما فعالیت بکنیم، در دولت آقای دکتر روحانی بر خلاف دولت گذشته اصرار دارند که ما فعالیت داشته باشیم.

یکی از مسائل ‌ما این بود که در غیاب دبیرکل‌مان چگونه حزب را فعال کنیم؟ با توجه به موقعیتی که ایشان برای ما دارد، نقشی که ایشان در تشکیل حزب داشتند، فداکاریهایی که برای حزب داشتند و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی که ایشان داشتند چگونه ما حزب را بدون ایشان فعال کنیم؟

این تردید در خیلی از دوستان بود که نکند ایشان تمایلی به فعالیت حزب نداشته باشند. ولی وقتی آقای کروبی پیغام دادند که من موافق هستم حزب را فعال بکنید و حتی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور فعال داشته باشید دیگر قاعدتا جای تردید برای کسی باقی نمانده است که حزب اعتماد ملی باید فعالیت بکند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x