تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اعطا کارت اعتباری تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان/ استفاده از ظرفیت‌ موسسات اقتصادی برای صدور کارت اعتباری جهیزیه

  • کد خبر : 50193
  • 16 مرداد 1393 - 14:27
اعطا کارت اعتباری تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان/ استفاده از ظرفیت‌ موسسات اقتصادی برای صدور کارت اعتباری جهیزیه

مدیر یک دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد اعطاء کارت اعتباری خرید جهیزیه برای زوج‌های جوان ارائه و تا ۳ ماه آینده به نتایج خوبی خواهیم رسید.

به گزارش کمال مهربهمن بهمنی مدیر دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ،با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست خروج از رکود دولت و همین‌طور ترویج ازدواج‌های سالم، معاونت جوانان جلسه‌ای کارشناسی به صورت هفتگی و به منظور پیشرفت در اجرای طرح اعطا کارت اعتباری خرید جهیزیه زوج‌های جوان تشکیل می‌دهد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های سال جاری اهدای کارت اعتباری خرید جهیزیه است که به صورت یک ایده پیشنهادی مطرح شده است و در حال حاضر در حال بررسی استفاده از ظرفیت‌ کارخانجات تولیدی و موسسات اقتصادی برای صدور کارت اعتباری تهیه جهیزیه زوجین هستیم که به نتایج خوبی خواهد رسید.

بهمنی در خصوص میزان اعتبار و نحوه دریافت این کارت‌ها اظهار کرد: جزئیات اجرای این طرح در حال حاضر مشخص نبوده و با پیگیری‌ها و جلساتی که برگزار می‌شود درصدد ایجاد خبرهای خوش هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه اجرای یک طرح زمان بر است و نیاز به کار کارشناسی دارد، در صورت مثبت بودن نتیجه سه ماه آینده خبرهای خوشی در این زمینه اعلام خواهیم کرد.

انتهای  پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x