تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

ضرب و شتم زن جوان برای سرقت اموالش/دستگیری زورگیران با انجام فنون رزمی

  • کد خبر : 49775
  • 13 مرداد 1393 - 14:18
ضرب و شتم زن جوان برای سرقت اموالش/دستگیری زورگیران با انجام فنون رزمی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اعلام کرد:‌ دو زورگیر خشن که با تهدید چاقو و ضرب و شتمِ یک زن، قصد سرقت اموال وی را داشتند، در عملیات سه ساعته ماموران واحد گشت پلیس مرکز استان اصفهان دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: روز گذشته، ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشت زنی در یکی از خیابان های سطح شهر بودند که متوجه فریاد های یک زن شده و بلافاصله در صحنه، حاضر و متوجه شدند که دو مرد جوان با ضرب وشتم یک زن، قصد سرقت اموال وی را دارند.

وی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: زمانی که ماموران برای رسیدگی به موضوع فوق، در صحنه درگیری حاضر شدند، ۲ مرد که سلاح سرد با خود حمل می کردند، بلافاصله از محل درگیری دور شدند و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریختند؛ در همین حین، ماموران بلافاصله سارقان را تعقیب کرده و موفق شدند با ترفندهای پلیسی و انجام فنون رزمی و دفاع شخصی، هر دو را به جرم حمل سلاح سرد و زورگیری از شهروندان دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: با استعلام مشخصات موتورسیکلت، مشخص شد وسیله نقلیه آنها نیز مسروقه بوده است لذا مالباخته هم شناسایی و موتورسیکلت به وی تحویل داده شد.

سرهنگ یاردوستی بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهمان، یک تیغه سلاح سرد کشف شد و در بازجویی های انجام شده، ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت، به جرایم خود مبنی بر حمل سلاح سرد و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با تاکید به شهروندان در خصوص عدم تردد در محله‌های خلوت به خصوص در ساعاتی از پایان روز، گفت: سارقان با استفاده از عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موفق به انجام سرقت و زورگیری می شوند که در این خصوص شهروندان می توانند با رعایت نکات ایمنی ازقبیل خودداری از همراه داشتن اموال با ارزش هنگام تردد در خیابان و یا در صورت اجبار، با تردد در محل های شلوغ تر از وقوع حادثه جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x