تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش مقاومت به نامه حاج قاسم

  • کد خبر : 49277
  • 10 مرداد 1393 - 12:24
واکنش مقاومت به نامه حاج قاسم

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین با اشاره به نامه سردار سلیمانی تاکید کرد این نامه نشان داد که حامیان مقاومت هیچ گاه آن را تنها نگذاشته‌اند و بیشتر از گذشته از آن حمایت می‌کنند.

واکنش مقاومت به نامه حاج قاسم

به گزارش کمال مهر، ابو مجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که سردار سلیمانی در نامه خود به گروه های مقاومت از توطئه علیه سلاح مقاومت خبر داده است.

مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای که ابو مجاهد آن را قرائت کرد گفت فراخوان نیروهای جدید از سوی اسرائیل دلیل نابسامانی در این رژیم است و مقاومت برای مقابله با همه اقدامات آمادگی دارد. وی افزود که تهدیدها و اقدامات دشمن اشغالگر ارزشی نداشته و مقاومت تا پیروزی ادامه دارد.

این بیانیه ضمن تاکید بر اینکه درگیری با رژیم اشغالگر جنگ اراده است، می افزاید: به اشغالگران اجازه نخواهیم داد که هیچ دستاوردی داشته باشند.

سخنگوی کمیته های مقاومت تاکید کرد: مقاومت به هیچ وجه حتی دست از یک فشنگ خود هم بر نخواهد داشت و توافقی در مورد سلاح مقاومت و مبارزان وجود نخواهد داشت.

با اشاره به نامه سردار سلیمانی به گروه‌های مقاومت یاد آوری شده است که سردار سلیمانی در نامه خود اشاره می‌کند توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت صورت گرفته است.

بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین تصریح می‌کند: ما به شرکای خود این اطمینان را می‌دهیم که بین گروه‌های فلسطینی هماهنگی در بالاترین سطوح وجود دارد و هیچ کس قدرت نفوذ در بین ما را ندارد. در این بیانیه تاکید شده است که نامه سردار سلیمانی نشان داد که حامیان مقاومت هیچ گاه آن را تنها نگذاشته‌اند و بیشتر از گذشته از آن حمایت می کنند. ابو مجاهد در پایان تصریح کرد که در مواضع مصر درباره طرح آتش بس نوعی تضاد وجود دارد و ما قبل از هر توافق آتش بس بر تمام شدن محاصره غزه تاکید داریم.

سردار سلیمانی طی نامه‌ای که دیروز چهارشنبه منتشر شد به گروه‌های مقاومت فلسطینی وعده داد جام خشم در زمان مناسب بر سر صهیونیست‌ها ریخته خواهد شد. وی طی این نامه بی‌سابقه نوشت: همه جهان بداند که خلع سلاح مقاومت بدعتی باطل و توهمی است که تحقق نخواهد یافت.

سردار سلیمانی تاکید کرد که در یاری دادن به مقاومت و پیش بردن آن به پیروزی اصرار خواهیم کرد تا زمین و آسمان برای صهیونیست‌ها به جهنم تبدیل شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x