تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پزشکی قانونی علت فوت حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد

  • کد خبر : 284130
  • 16 اردیبهشت 1402 - 17:10
پزشکی قانونی علت فوت حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : معاینات تخصصی حسب دستور قضایی بر پیکر مرحوم فاضل، انجام شد و علت فوت غرق شدگی در دریا است.

به گزارش کمال مهر، علی عباسی روز شنبه در رابطه با فوت، ابراهیم فاضل، افزود: حسب دستور مقام قضایی جسد مرحوم ابراهیم فاضل متولد ۱۳۵۲ در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت به پزشکی قانونی انتقال یافت و هویت مرحوم احراز شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ادامه داد: جسد توسط کارشناسان پزشکی معاینه و کالبد گشایی شد و علت آن غرق شدگی است.

وی تصریح کرد: پس از یافتن علت جسد در اختیار خانواده برای انجام مراسم دفن قرار گرفت.

برنامه تشییع پیکر حجت الاسلام فاضل

حوزه علمیه فیضیه اعلام کرد مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام ابراهیم فاضل فردا شنبه مورخه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۵عصر از امامزاده قاسم شهرستان بابل برگزار و تدفین در مدرسه علمیه فیضیه مازندران می‌باشد.

حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی و نوه دختری مرحوم آیت الله کوهستانی است.

پیکر ابراهیم فاضل برادر همسر سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حالی روز گذشته(جمعه) در سواحل جویبار پیدا شد که طبق اطلاعات موجود از سه شنبه گذشته یعنی ۱۲ اردیبهشت ماه اطلاعی از او در دست نبود.

نخستین موضوعی که از ساعات اولیه انعکاس این خبر مطرح شد، اشاره به حضور وی در یکی از سواحل استان مازندران بود و شواهد حاکی از آن بود که این مشاهدات مربوط به سه روز قبل یعنی ۱۲ اردیبهشت است و اینکه او برای شنا به دریای بهنمیری خزر رفته است.

در پی نگرانی اعضای خانواده و آشنایان و بی خبری از سرنوشت ابراهیم فاضل، پیگیری و جستجو برای یافتن او آغاز می شود تا اینکه پیکر بی جان او روز گذشته جمعه ۱۵ اردیبهشت در سواحل جویبار پیدا شد.

پلیس هم گزارش کرد که ابراهیم فاضل پس از تهیه وسایل شنا در مسیر به ساحلی در بهنمیر رفته است و با راننده خودرو برای بازگشت قرار داشته است.

ساعتی بعد سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران نیز اعلام کرد که در پی مفقود شدن آقای فاضل، در سواحل دریای بابلسر در روز ۱۲ ردیبهشت ماه، صبح روز گذشته (جمعه) پیکر بی جان او در ساحل روستای «گلدشت» جویبار بعلت غرق شدگی کشف شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=284130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x