تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

زورگیری بی‌رحمانه از زنان غرب پایتخت/”شکارچی” پس از ده‌ها مورد سرقت و زورگیری دستگیر شد

  • کد خبر : 47425
  • 25 تیر 1393 - 8:57
زورگیری بی‌رحمانه از زنان غرب پایتخت/”شکارچی” پس از ده‌ها مورد سرقت و زورگیری دستگیر شد

مردی که از مردم به ویژه زنان در ساعات پایان روز زورگیری می کرد پس از دستگیری به ده‌ها مورد زورگیری اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، با شکایت های متعدد شهروندان محدوده غرب تهران خصوصا محدوده بلوار فردوس، صادقیه و بزرگراه جناح در خصوص سرقت ها زورگیری های انجام شده از سوی یک زورگیر، تیمی از ماموران این کلانتری مامور رسیدگی به موضوع شدند.

در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق زورگیر که با موتورسیکلت خود در محدوده های مذکور پرسه می زند، با تهدید سلاح سرد در ساعات پایان روز اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان خصوصا زنان می کند.

در این بررسی های همچنین پرونده ای دیگر نیز به ماموران محول شد که در آن تعدادی از شهروندان ساکن محدوده های فوق از یک توزیع کننده مواد مخدر شکایت کرده بودند.

طی تحقیقات انجام شده ماموران دریافتند که مشخصات ارایه شده در پرونده سارق زورگیر با مشخصات متهم پرونده توزیع کننده مواد مخدر بسیار مشابه است که در این خصوص تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهمان هر ۲ پرونده یک نفر است و برای همین پرونده دوم نیز در اختیار همان تیم اول قرار گرفت.

این تحقیقات و بررسی ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران پس از بررسی مشخصات ظاهری چهره متهم شناسایی شده و ماموران موفق شدند وی را که با موتورسیکلت خود در محدوده بزرگراه محمد علی جناح پرسه می زد بازداشت کنند.

سرانجام متهم در بازجویی های انجام شده ضمن معرفی خود به نام “م” به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و به ده ها فقره سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد نیز اقرار کرد که پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x