تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اسرائیل مجاز است به اندازه کشتار آمریکا در ژاپن آدم بکشد!/ اعلام متهمان مشهور عدم رعایت معیارهای مصرف انرژی

  • کد خبر : 47137
  • 23 تیر 1393 - 9:25

خبر خوش برای سربازان متاهل، احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فقط چماق علیه دولت سابق بود؟!، خودروسازان برای تکدر تره خرد نکردند و … از جمله مهمترین اخبار ویژه روزنامه های یکشنبه است.

کمال مهر؛

*کیهان 

ابطحی: خاتمی به خاطر خیانت و هاشمی برای انتقام وارد ماجرای ۸۸ شدند

محمدعلی ابطحی معاون خاتمی در دولت اصلاحات می‌گوید، خاتمی و هاشمی و مجمع روحانیون به خاطر منافع خودشان از موسوی پس از انتخابات حمایت کردند.

به گزارش جهان نیوز براساس فیلم موجود از اظهارات ابطحی، وی می‌گوید: یکی از جلسات، جلسه مشترکی بود که آقای موسوی، خاتمی و هاشمی‌رفسنجانی، روز شنبه فردای انتخابات برگزار کردند. در این روز، حمایت بسیار جدی از آقای موسوی توسط این مجموعه شکل گرفت، بعد از همان‌جا به حوزه علمیه قم نامه فرستاده شد که شما هم حمایت کنید، بعضی از مراجع مانند آقای صانعی پیغام دادند که ما حمایت می‌کنیم. مجمع روحانیون مبارز همان روز جلسه تشکیل دادند و در آن جلسه، ابطال انتخابات را خواستار شدند! انتخاباتی که با ۴۰ میلیون رای برگزار شد. این مجموعه شکل گرفته، باعث یکی از توهمات جدی در آقای موسوی بود؛ موسوی تصور می‌کرد که این مجموعه به خاطر خود آقای موسوی و به خاطر دیدگاه‌ها و بیانیه‌های آقای موسوی شکل گرفته است. در حالی که اگر اینها آقای موسوی را تنها نمی‌گذاشتند، اساساً به خاطر منافع خودشون بود.

وی ادامه می‌دهد: این حرف را از سر اعتقاد می‌زنم؛ آقای موسوی از سر نادانی، آقای خاتمی از سر خیانت و آقای هاشمی‌رفسنجانی از سر انتقام‌گیری وارد این ماجرا شدند. واقعاً آقای موسوی نمی‌دانست در مملکت چه خبر هست. آقای خاتمی برعکس، اقتدار دولت، اقتدار نظام، اقتدار قوای نظامی و قضایی، اقتدار معنوی امام(ره) در کشور را می‌دانست ولی در عین حال برای انتقام از شکست خودش، آقای موسوی را وادار به کوبیدن بر این طبل کرد. آقای هاشمی‌رفسنجانی هم که انتقام از آقای احمدی‌نژاد در مرحله اول به دلیل اختلافات این چند سالشون و به نوعی هم انتقام از ]…[

معاون پارلمانی و رئیس دفتر خاتمی در دولت اصلاحات ادامه می‌دهد: بر فعالیت آقای هاشمی و حزب کارگزاران بیشتر تاکید می‌کنم؛ چون حزب کارگزاران و آقای هاشمی‌رفسنجانی، بیشتر امکانات سیاسی و مالی فراوانی داشتند. برای آقای هاشمی‌رفسنجانی رقابت با آقای احمدی‌نژاد و نبودن آقای احمدی‌نژاد مهم بود و بر این مبنا تلاش می‌کرد. در این جا جریان کارگزاران و جریان آقای هاشمی‌رفسنجانی را جریان غالبی می‌دانم. مجمع روحانیون مبارز که وابسته به امام(ره) هست،‌ آقای مجید انصاری، به سرعت به دنبال نوشتن یک بیانیه‌ای در حمایت از آقای موسوی بود در همان روز شنبه، و گفت که ما فوری این را می‌گذاریم روی سایت مجمع، دو دقیقه بعد سایت قلم نیوز که وابسته به آقای موسوی بود بر روی سایت می‌گذارد، بعد گفتیم چی می‌شه، گفتند بعد از سه دقیقه زیرنویس شبکه خبری بی‌بی‌سی می‌شود! یعنی این مسیر با این سرعت شکل می‌گیرد برای مجمع!

خودروسازان برای تکدر تره خرد نکردند

آیا اعلام کاهش نقطه به نقطه تورم با گران کردن خودرو قابل جمع است؟ وقتی همه چیز خوب است چرا شورای رقابت قیمت خودروها را افزایش می‌دهد و دولت هم فقط اعلام تکدر می‌کند.

شبکه خبر دانشجو با پیش کشیدن این پرسش‌ها نوشت: هفته پیش باز هم افزایش قیمت دیگری کلید خورد و باز هم سخنگوی دولت از مکدر شدن شخص رئیس جمهور از افزایش قیمت خودرو خبر داد؛ به راستی با این همه تکدر چه کسی دستور افزایش قیمت‌ها را صادر می‌کند؟!

این شبکه خبری می‌نویسد: قیمت خودرو در آغاز فصل رونق بازار در شرایطی رخ داد که همواره دولت از کاهش نرخ تورم نقطه به نقطه یاد می‌کند. روحانی در سفر خود به یکی از استان‌های کشور با بیان اینکه تورم در آغاز به کار دولت یازدهم ۴۳ درصد بود، بیان کرد: امروز تورم نقطه به نقطه را به ۱۶ درصد رسانده‌ایم. طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز از کاهش نرخ تورم نقطه به نقطه کشور به ۱۷/۶ درصد در پایان فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: این نشان از موفقیت چشمگیر دولت در کنترل تورم دارد.

شبکه خبر دانشجو خاطرنشان کرد: البته به جاست که بگوییم در هیچ کجای دنیا شاخصی به عنوان تورم نقطه به نقطه وجود ندارد و این شاخص را می‌توان اختراع کشور ما خواند چرا که آنچه در مورد محاسبه نرخ تورم مهم است، نرخ تورم سالانه است و در تمام دنیا هم تقریباً از یک روش مشخص و مشابه برای محاسبه نرخ تورم استفاده می‌کنند اما به هر حال این ادعایی که همواره به عنوان نکته‌ای مثبت در کارنامه اقتصادی دولت از سوی مسئولان آن یاد می‌شود.

در ادامه این تحلیل آمده است: آنچه بیش از این موارد حائز اهمیت است،‌جنگی است که این روزها بین شورای رقابت، خودروسازان و دولت رخ داد. جدالی که بیشتر به یک جنگ زرگری شباهت دارد. البته این موضع‌گیری‌های دولت تنها در مورد افزایش قیمت خودرو اتفاق نیفتاد بلکه هر جایی که بویی از افزایش قیمت‌ها به مشام می‌رسید، آقای نوبخت از مخالفت دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور با این روند افزایشی سخن می‌گفت.

از سوی دیگر روزنامه دنیای اقتصاد با طرح این پرسش که فایده تکدر دولت از گرانی خودرو چیست؟ می‌نویسد: تکدر دولتی‌ها اگرچه امید کاهش قیمت را در دل مردم کاشت، اما تنها نتایجی که تا به امروز از مکدر شدن دولت حاصل شده، رکود بازار بوده و سرگردانی دوباره مشتریان؛ از آن سو خودروسازان نیز بی‌توجه به تکدر دولت و احتمال بازنگری در قیمت‌ها، نرخ جدید محصولات خود را در سیستم فروششان اعمال کرده‌اند، گویا مطمئن هستند که از پس این «تکدر» آسیبی به آنها نخواهد رسید.

همچنین سایت عصر ایران از سایت‌های حامی دولت در گزارش مشابهی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور تکدرخاطر شما دردی از مردم دوا نمی‌کند.

فیگارو: ورود به غزه تله مرگ برای اسرائیل است

روزنامه فیگارو تاکید کرد اسرائیل قادر به تصمیم‌گیری به حمله زمینی به غزه نیست چرا که غزه نیروی قدرتمندی دارد.

فیگارو نوشت حماس مایل است ارتش اسرائیل را به درون غزه بکشاند. حماس شاخه نظامی قدرتمندی با ۲۵ هزار عضو دارد. حماس مایل به راه‌اندازی موج سوم انتفاضه است.

روزنامه فرانسوی افزود: نیروهای حماس از هم‌اکنون به گذاشتن دام بر سر راه اسرائیلی‌ها پرداخته‌اند و امیدوارند که ارتش اسرایل را بخوبی درگیر کنند. این در حالی است که ارتش اسرائیل موضعی تردید‌آمیز دارد.

فیگارو خاطرنشان کرد: اسرائیل حتی اگر هم می‌توانست حماس را از میان بردارد با نیروهای جنگجوتر و رادیکال‌تر مواجه می‌شد.

احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فقط چماق علیه دولت سابق بود؟!

رئیس اصلاح‌طلب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید مسئولان دولت از شمشیر احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی علیه دولت قبلی استفاده کردند اما خود نمی‌خواهند آن را عملی کنند.

غلامرضا تاج‌گردون که در دولت اصلاحات معاون سازمان مدیریت بوده می‌گوید: یکی از ابزارهای انتقادی شدید نسبت به دولت گذشته این بود که چرا این سازمان را منحل کردند و بعد هم همیشه بحث بود که یکی از دلایل اصلی به‌هم ریختگی اقتصاد کشور، نبود یک سازمان برنامه‌ریزی است. به هر صورت دولتی‌های فعلی، از خود آقای رئیس‌جمهور گرفته تا معاونان وی، همیشه یکی از انتقاداتی که متوجه دولت قبل می‌کردند، همین بود و حتی یکی از شعارهای اصلی تقریبا اکثرا کاندیداهای ریاست جمهوری و نیز دکتر روحانی همین موضوع بود که این سازمان را احیا می‌کند. وی می‌افزاید: ما در دولت سابق در مجلس یک طرحی را آماده کرده بودیم. وقتی که آقای روحانی پیروز شد و بعد از اینکه دولت شروع به کار کرد، دیدید که نخستین طرحی که مجلس تصویب کرد و با رأی بسیار خوبی تصویب شد، احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود. در واقع علامت خوبی را برای دولت آقای روحانی فرستادیم که ما آماده احیای سازمان هستیم و همکاری‌های بعدی را هم خواهیم داشت. خب برخلاف انتظار و صحبت اولیه، دولت طرح در صحن علنی عملا مخالفت کرد یا به عبارتی نمی‌گذاشت این کار انجام شود اما مجلس طرح را تصویب کرد.

تاج‌گردون خاطرنشان کرد: ما در فاصله پیروزی انتخاباتی آقای روحانی تا دولت جدید روی این طرح کار می‌کردیم و در این مدت با نزدیکان آقای روحانی هم، همفکری داشتیم تا زمانی که دولت روی کار می‌آید، نخستین کارش احیای سازمان باشد. به نظر من خیلی از مسائلی که در حال حاضر هنوز جانیفتاده و انتقاداتی که متوجه دولت یازدهم است، نبود یک نظام فکری در نظام برنامه‌ریزی و بودجه‌ای کشور است. خب مجلس طرح را تصویب کرد و طرح به شورای نگهبان رفت اما شورای نگهبان چند ایراد اساسی گرفت. ایرادات هم بعضا درست بود. بالاخره در این چند ماه گذشته قرار شد که متن واحدی را که توافقی باشد، به نتیجه برسانیم اما در حال حاضر برداشت من شخصا این است که آقای روحانی یا پشیمان شده یا اینکه نمی‌خواهد چیزی را که گفته، اجرا کند.

وی در توضیح چرایی مخالفت دولت گفت: بالاخره نبود این سازمان یک قدرتی را در یکجا متمرکز می‌کند و معمولا آدم این قدرت را خیلی کم دوست دارد پخش کند. آقای رئیس‌جمهور هم باید به فکر این موضوع باشد، چون این مسئله می‌تواند فرد رئیس‌جمهور را به مسیر اشتباهی بیندازد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره این نظر که «از صحبت‌های آقای نوبخت هم این‌طور برداشت می‌شود که سازمان به این زودی‌ها احیا نمی‌شود و دو معاونت زیر نظر ایشان رفته است» می‌گوید: بالاخره دکتر نوبخت شاید در این قضیه زیاد مسئول نباشد. آقای روحانی حتما باید به جامعه و مردم پاسخ دهند و به خصوص قشر روشنفکر و دانشگاهی و کارشناسی کشور بگوید که اگر نمی‌خواهد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را احیا کند، چرا نمی‌خواهد این کار را انجام دهد. بالاخره انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شمشیری بود که همه با آن آقای احمدی‌نژاد را زدند.

وی با هشدار به اینکه ستاد اقتصادی دولت فاقد فرمانده است، اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور یا معاونان وی تصور می‌کنند هفته‌ای یک بار با یکدیگر جلسه بگذارند، مسئله حل می‌شود. اصلا این‌طور نیست. این اشتباهی بود که آقای احمدی‌نژاد کرد و فکر می‌کرد با تشکیل جلسه با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد می‌تواند مشکلات را حل کند. اقتصاد فرمانده می‌خواهد فرمانده آن هم یک نهاد است، نه یک فرد. ما می‌گوییم دکتر طیب‌نیا فرمانده است. ایشان می‌تواند فرمانده باشد اما وزارت اقتصاد نمی‌تواند فرمانده اقتصاد کشور باشد وزیر اقتصادی که در مجلس می‌گوید من نمی‌توانم در مورد بانک نظر بدهم، من نمی‌توانم در مورد تسهیلات نظر بدهم، من نمی‌توانم در مورد نرخ ارز نظر بدهم و مسئولیتی متوجه من نیست این فرد نمی‌تواند فرمانده باشد فرمانده یک نفر است و آن هم رئیس‌جمهور است. رئیس‌جمهور هم در جایی به نام نهاد برنامه‌ریزی خود را نشان می‌دهد. آن نهاد برنامه‌ریزی که می‌خواهد شکل بگیرد، باید بتواند رفتارها را تنظیم کند.

اسرائیل مجاز است به اندازه کشتار آمریکا در ژاپن آدم بکشد!

رادیو اسرائیل گفت همان‌گونه که آمریکا حق داشت با دو بمب اتمی ده‌ها هزار نفر را در هیروشیما و ناکازاکی بکشد، ما هم می‌توانیم فلسطینی‌ها را بکشیم!

منوشه امیر تحلیلگر صهیونیست طبق سیاق همیشگی رادیو اسرائیل ضمن تحریف واقعیت‌ها گفت: از پروردگار عالم سخت گله دارم که این‌چنین همسایگان نامهربانی را دور و بر کشور اسرائیل و ملت یهود گرد آورده است(!) آیا به جای حماس و جهاد اسلامی،‌ پروردگار نمی‌توانست مردمانی مهربان را همسایه اسرائیل کند.

وی همچنین گفت: ببینید تلفات عملیات اسرائیل در غزه چه‌‌قدر کم بوده(!) در جنگ دوم جهانی که ژاپن حاضر به توقف جنگ نشد، آمریکا با دو بمب اتمی ده‌‌ها هزار نفر را در هیروشیما و ناکازاکی کشت.

منوشه امیر می‌گوید: حماس حتی به اورشلیم [بیت‌المقدس] نیز موشک زده است. حساب کنید که این موشک اگر خدای ناکرده زبانم  لال به مسجد‌الاقصی اصابت می‌کرد، چه می‌شد.

منوشه امیر با وجود همه سانسورهای رژیم صهیونیستی لابلای بلوف‌های خود اذعان کرد حمله به غزه و اقدامات تلافی‌جویانه حماس تاکنون ۲ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه دربر داشته است.

گلایه اشغالگران فلسطین از همسایگان نامهربان در حالی است که صهیونیست‌های وحشی حتی به یاسر عرفات طالب سازش یکطرفه رحم نکردند و ضمن افزایش وحشی‌گری‌ها، به مقر عرفات حمله کردند و سرانجام او را با سم از پای درآوردند. همچنین خاطرنشان می‌شود برخلاف اشک تمساح رادیو اسرائیل، صهیونیست‌ها سال‌هاست که مشغول تخریب مجموعه مسجد‌الاقصی هستند.

*خراسان 

اعلام متهمان مشهور عدم رعایت معیارهای مصرف انرژی

بر اساس بررسی های یک نهاد مسئول، علی رغم قرار گرفتن کشور در وضعیت هشدار و مصرف بالای آب و انرژی، هنوز هم برخی دستگاههای اجرایی الزامات قانونی و شرعی مربوط به مصرف بهینه را رعایت نکرده و هزینه آن نیز از طرف بیت المال پرداخت می شود. بررسی مذکور تاکید می کند که یکی از متهمان اصلی در این زمینه، شرکت ها و بانک های دولتی هستند که مثال بارز آن روشن گذاشتن بخش قابل توجهی از چراغ های شعب در طول شبانه روز است.

خبر خوش برای سربازان متاهل

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر مقامات مسئول، مقرر شده با توجه به آموزه های اسلامی و اقتضائات راهبردی کشور، به کلیه سربازان نیروهای مسلح در سراسر کشور که همسر آنها در طول مدت خدمت آنها، فرزندی به دنیا آورد دو هفته مرخصی اجباری تشویقی اعطا شود که این مرخصی قابل ذخیره نبوده و باید در همان زمان به سربازان اعطا شود.

*جمهوری اسلامی 

* سفر حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور به وین برای حضور در مذاکرات وزرای خارجه کشورهای غربی عضو گروه ۱+۵ با وزیرخارجه ایران درباره تدوین متن توافق‌نامه نهائی و جامع هسته‌ای، نشان دهنده پیدایش پیچیدگی در این مذاکرات است. دستیار ویژه رئیس‌جمهور حامل راهکارهائی است که آقای روحانی برای برطرف شدن موانع موجود بر سر راه مذاکرات و رسیدن به توافق نهائی و جامع در نظر گرفته است. سفر وزرای خارجه کشورهای غربی عضو گروه ۱+۵ به وین نیز با همین هدف صورت گرفته که مذاکرات را در سطح سیاسی و فراتر از کارشناسی هسته‌ای به نتیجه برسانند.

* دکتر حسن فرحان المالکی نویسنده سعودی، در یادداشت جدید خود نوشت: شیعیان در روز قیامت حق دارند افتخار کنند و به (حضرت) علی و زهرا بگویند بخاطر شما بر ما ظلم کردند، ما را آواره کردند و مرارتها کشیدیم. آنها روز قیامت شرمنده نخواهند شد چرا که در کارنامه آنها محبت منافقین و ظالمین وجود ندارد. ولی وقتی نوبت ما می‌رسد و نامه اعمال ما رو می‌شود همه خواهند دید که در کارنامه ما محبت منافقین، ظالمین،‌ معاویه،‌ حجاج، یزید و متوکل عباسی موج می‌زند، چه کسی در روز قیامت به جای ما می‌تواند برای این کار ما توجیه بیاورد و در برابر خدا از ما دفاع کند؟ سب و شتم، فرافکنی و ایجاد ترس و رعب در حق شیعیان، دیگر بس است. چرا که هیچ فایده‌ای در آن نیست.‌ای کاش از شیعیان معنای صبر و اخلاق و معنویت را بیاموزیم. گوارا باد بر شیعیان این خصلت‌ها.

*قدس

وضعیت بحرانی سدهای تهران

مهر: میزان ذخایر آبی در پشت سدهای پنج گانه تهران با ۱۷۲ میلیون مترمکعب کاهش نسبت به سال گذشته به ۵۹۷ میلیون مترمکعب رسید. در حال حاضر، کمترین ذخیره آبی در سد لتیان و بیشترین نیز در سد طالقان وجود دارد. حجم آب ورودی به سدهای استان تهران در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته، ۱۹ درصد کاهش یافته است.

تجمع مقابل مجلس

ایرنا: جمعی از اعضای تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی در اعتراض به تعیین تکلیف نشدن اراضی واگذار شده به این تعاونی، روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

مقابله داعش با قرآن خواندن!

العالم: یک منبع پلیس استان الانبار درغرب عراق، از اقدام عناصر گروهک تروریستی داعش در فلوجه در ممانعت از ورود خطیبان و ائمه جماعت به مساجد و جلوگیری از قرائت قرآن کریم خبر داد. وی افزود: داعش خواندن قرآن قبل و بعد از نماز را بدعت نامیده است!

تجمع حجاب و عفاف در تهران

قدس آنلاین: تجمع اعتراضی جمعی از مردم تهران در رابطه با احیای حجاب و عفاف برابر پارک ملت تهران برگزار شد. در این راستا تجمع کنندگان از سازمان صدا وسیما به دلیل عملکردش در موضوع حجاب وعفاف انتقاد کردند.

آمار جالب از حاشیه‌نشینی در کشور

جهان: دکتر علی‌اکبر سیاری – معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- با بیان اینکه نقطه آغاز برنامه شبکه جامع و همگانی سلامت، قشر محروم جامعه، یعنی حاشیه نشین‌ها هستند، گفت: آمار حاشیه‌نشینان کشور۸ میلیون نفر است و پس از آن نیز ۲۳ میلیون نفر جمعیت روستایی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر کشور در اولویت کاری قرار دارند.

بررسی جنبش دانشجویی در «ثریا»

جهان: برنامه «ثریا» در ادامه ویژه برنامه های ماه رمضان امشب (دوشنبه) موضوع برنامه این هفته خود را در آستانه دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان به تشکلهای دانشجویی اختصاص داده و به واکاوی نسبت جنبش دانشجویی با مسایل اصلی کشور خواهد پرداخت.

باید با قهوه خانه ها برخورد کرد

دانا: سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه قلیان به عنوان یک وسیله تفریحی به شمار نمی آید،گفت: خیلی از خانواده ها نسبت به وجود قهوه‌خانه‌ها نگران ومعترض هستند. وی افزود: خیلی از خانواده ها نسبت به وجود این مکانها معترض هستند و گاه به ما زنگ می زنند که دستگاه های اجرایی باید نسبت به جمع آوری این مکانها اقدام کنند.

روایت‌کریمی از مستند‌هسته‌ای

پارس نیوز: سهیل کریمی مستند ساز کشورمان درباره ساخت مستند هسته ای گفت: سال گذشته مدیریت سیما فیلم گفتند این مستند هسته ای را بیار ما می خواهیم. ما برآورد بردیم ولی تقریبا یک سوم برآورد ما را کم کردند. گفتیم به چه دلیل کم می کنید، مگر رقم بالاتری زدم؟ گفتند ما با برآورد مشکلی نداریم، اما چون بودجه نداریم از سر و ته کار بزن.

این افراد حاشیه سازند

خبرگزاری دانشجو: حمید میرزاده – رئیس دانشگاه آزاد- در آخرین اظهارات خود و در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از «بخشنامه عدم برخورد با مصادیق بدحجابی در دانشگاه آزاد» منتقدان این بخشنامه را عده‌ای حاشیه‌ساز خواند.

انتقاد رئیس حوزه هنری اصفهان

مهر: سید مهدی سیدین نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: بنیاد شهید در اجرای حکم واگذاری سینماهای تحت مدیریت این نهاد به حوزه هنری تعلل می کند.

تلاش دولت برای احیای پلیس قضایی

باشگاه خبرنگاران: عبدالعلی میرکوهی -معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری- گفت: لایحه پلیس قضایی در نوبت رسیدگی دولت است که طی جلسات آینده هیات دولت بررسی خواهد شد.

غارت نمک دریاچه ارومیه!

ایسنا: احتشام حاجی‌پور رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی در همایش استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: برداشت نمک از دریاچه ارومیه باید مدیریت شود، زیرا برخی افراد سودجو در منطقه اقدام به غارت نمک دریاچه می‌کنند.

ادعای معاون صدام معدوم

عصرایران: عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام رئیس جمهور معدوم عراق و از طرفداران داعش در پیام صوتی ادعا کرده هم اکنون در حال جنگ با ایران در عراق هستیم.

جنجال توییت خواننده ترکیه

عصر ایران: ییلدیز تیلبه خواننده ۴۷ ساله پاپ ترکیه ، در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه در صفحه توییتر خود نوشت: به یاری خدا پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است. تیلبه در واکنش به اعتراضها بار دیگر در توییت هایی با حمله به سیاستهای کشورهای غربی در حمایت از جنایات اسراییل در حق فلسطینی ها، نوشت: من نژاد پرست نیستم و خدا هر چه نژاد پرست است را نابود کند.

شرخرهای مسلح در یک روستا!

ایرنا: گروهی از شرخرهای مسلح اجیر شده با هدف وصول طلب از یک بدهکار در روستای «مطهر» شهرستان آمل، با تیراندازی و رعب آفرینی این روستا را در وحشت فرو بردند و به گفته شاهدان عینی چند نفر را زخمی کردند.

«خانه مد» تعطیل شد

مشرق: حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: اقدام «خانه‌ مد»، مبنی بر اجرای زنده‌ شوی لباس ایرانی برای جام‌ جهانی، مجوز نداشته است؛ ضمن اینکه برنامه‌ اجرا شده، با ضوابط «کارگروه ساماندهی مد و لباس» نیز همخوانی نداشت. وی افزود: با این مرکز، برخورد قانونی هم شده ‌است. چنانکه تا اطلاع بعدی، از ادامه فعالیتش جلوگیری شد.

بی نوبتی اوباما!

باشگاه خبرنگاران: بتازگی وقتی اوباما به رستوران BBG ( یکی از رستورانهای شلوغ آمریکا) رفته نتوانسته صف آن را تحمل کند و مسؤول رستوران نیز به مشتریان خود گفته کسی حق ندارد در این رستوران نوبت را رعایت نکند، اما ما برای اوباما استثنا قایل هستیم. گفته می شود برای اینکه کسی بتواند در این رستوران معروف غذا بخورد باید حدود ۳ ساعت در صف بماند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x