تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

مانکنی لازمه هالیوودی شدن است!

  • کد خبر : 46479
  • 18 تیر 1393 - 10:04

رکوردار کاندیداتوری اسکار اعتراف کرد: همیشه با تعاریف زیبایی در هالیوود مشکل داشته و متاسفانه زیبایی ظاهری در این صنعت آنقدر مهم است که با اصول بازیگری برابری می کند.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر«مریل استریپ»، بازیگر ۶۵ ساله هالیوود برخلاف دیگر بازیگران آن تاکنون زیر تیغ جراحی زیبایی نرفته و یکی از منتقدان تعاریفی است که در هالیوود از زیبایی ارائه می‌شود.

 

وی طی مصاحبه‌ ای با روزنامه آمریکایی «هافینگتون پست» با انتقاد از این وضع گفته است: با آنکه استعداد بازیگری داشتم ولی هیچگاه نمی‌خواستم یک ستاره باشم چون با انتظارات غیرواقعی و عجیب و غریب هالیوود از زیبایی ظاهری نمی‌توانستم کنار بیایم.

 

«استریپ» می افزاید: اما با این حال دوست داشتم از ته دل استعدادم را فریاد بزنم، نیاز داشتم خودم را ابراز کنم و برای همین بازیگری را انتخاب کردم ولی هیچگاه به این مسئله فکر نکردم که مدل مجلات مد شوم. چون این واقعیت وجودی من نبود، گرچه لازمه ستاره شدن در هالیوود تن دادن به چنین فضایی است.

 

مریل استریپ تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار شده است. وی پس از کاترین هپبورن (با چهار اسکار)، مشترکاً با اینگرید برگمن، جک نیکلسون، والتر برنان و دانیل دی-لوئیس (هر کدام با سه جایزه)، جزء رکوردداران دریافت اسکار بازیگری است. وی همچنین با ۱۸ نامزدی اسکار و ۲۸ نامزدی گوی طلایی (۸ بار برنده شده) از نظر تعداد نامزدی این جایزه‌ها در میان تمام بازیگران دارای رکورد است.

منبع: جام نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x