تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

راه اندازی نخستین کلینیک کنترل خشم با تعرفه رایگان

  • کد خبر : 46338
  • 17 تیر 1393 - 12:45
راه اندازی نخستین کلینیک کنترل خشم با تعرفه رایگان

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده گفت: نخستین کلینیک کنترل خشم در شهر تهران با تعرفه بسیار کم و در حد رایگان پس از عید فطر راه اندازی می‌شود.

کمال مهر:بهمن بهمنی  با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از خشم و شیوع آن در بین جوانان و به منظور پیشگیری از رفتارهای خشم آمیزی و خوددرگیرانه که در جامعه در حال افزایش است کلینیکی جهت کنترل خشم راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کلینیک با همکاری شهرداری تهران با نظارت تخصصی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان راه اندازی می‌شود، افزود: نخستین کلینیک کنترل خشم در یکی از مناطق شهر تهران که آمادگی بیشتری دارد پس از عید فطر راه اندازی خواهد شد.

بهمنی به هدف از راه اندازی این کلینیک اشاره و تصریح کرد: مردم با مراجعه به کلینیک‌های کنترل خشم درباره ماهیت احساسات خود از جمله احساس خشم آموزش می‌بینند و نسبت به علل ایجاد احساس خشم، راه‌های کنترل آن و تبدیل آن به روش‌های ابراز خشم کنترل شده آگاهی می‌یابند.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در خصوص تعرفه‌های کلینیک کنترل خشم اظهار داشت: خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها به آموزش عمومی و خدمات کلینیکی تقسیم شد و میزان پرداختی مراجعه کنندگان به گونه‌ای نیست که از ورودی آن‌ها به این مراکز جلوگیری شود لذا سعی شده که تعرفه‌ها بسیار کم و درحد رایگان باشد.

بهمنی در ادامه درخصوص اجرایی شدن این طرح در سایر استان‌ها گفت: با توجه به افزایش استقبال کلینیک کنترل خشم به سرعت در همه مناطق شهر تهران و شهرستان‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلینیک کنترل خشم توسط روانشناسان دارای مجوز کار اداره می‌شود ضمن اینکه مجوز این روانشناسان از سوی سازمان نظام روان‌شناسی صادر شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x