تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

تریاک و حشیش به جای خرما

  • کد خبر : 46039
  • 16 تیر 1393 - 9:10

محموله ۲۵۴ کیلو گرمی تریاک و حشیش با تلاش و هوشمندی ماموران ایست و بازرسی ایستگاه شهید رشیدی خوروبیابانک اصفهان طی عملیاتی ویژه از یک دستگاه کامیون حمل بار خرما کشف شد.


به گزارشکمال مهر، به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈنبی اله سوادکوهیˈ فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح برخورد و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران ایست و بازرسی ایستگاه شیهد رشیدی این شهرستان با کار و تلاش شبانه روزی از ورود محموله قاچاق مواد مخدر در این محور با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات گسترده ماموران و اینکه این محموله به همراه یک دستگاه کامیون حمل بار از یکی از استان های جنوبی کشور به سمت شهرهای شمالی در حال حرکت و عبور از این شهرستان شناسایی شد، افزود: با اجرای عملیاتی ویژه ،ماموران پلیس خوروبیابانک خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۵۴ کیلو ۷۰۵ گرم مواد مخدر کشف کردند.
سوادکوهی با بیان اینکه از این مقدار مواد، ۱۱۵ کیلو ۳۰۵ گرم آن حشیش و مابقی تریاک بود که به طرز ماهرانه ای در خودرو و در کارتن های خرما جاسازی شده بود، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x