تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

حجاب بازیگران وقتی از کشور خارج می شوند+ تصاویر

  • کد خبر : 45080
  • 10 تیر 1393 - 12:10
حجاب بازیگران وقتی از کشور خارج می شوند+ تصاویر

مشاهده می شود برخی از بازیگران با زیر پا گذاشتن عرف و شان جامعه، از پوشاکی استفاده می کنند که زیبنده فرهنگ اسلامی و ایرانی نیست.

به گزارش کمال مهردر سایه غفلت مسئولین فرهنگی کشور اتفاقات فرهنگی بدی در حال رخ دادن است که چهره فرهنگی کشور را مخدوش کرده است.

چند سالی است که وضعیت پوشش روند نزولی به خود گرفته است و هر روز با به بازار آمدن طرح های جدید و مد های رنگارنگ، تجمل گرایی و فرهنگ غربی در کشور رواج پیدا می کند.

یکی از مواردی که تأثیرزیادی بر وضعیت پوشش جوانان دارد، پوشش بازیگران و افراد مشهور است.

متأسفانه آنچه که مشاهده می شود برخی از بازیگران با زیر پا گذاشتن عرف و شان جامعه، از پوشاکی استفاده می کنند که زیبنده فرهنگ اسلامی و ایرانی نیست.

در این میان در سایه سکوت مسئولین متولی این روند به شدت افزایش یافته است و برخی از بازیگران در عرصه قبح زدایی پیش‌تاز شده اند.

اخیراً تعدادی از بازیگران صدا و سیما که در داخل کشور زندگی می کنند چند ماهی است که صفحات وب را از عکس‌های بسیار شخصی خود پر کرده اند تا جایی که برخی از عکس های وی فیلتر شده و قابل انتشار نیستند.

حتی یکی از این بازیگران که در فیلم کلاه پهلوی نیز ایفای نقش کرده است، در اقدامی عجیب در صفحه فیس بوک خود نیز ضمن انتشار تعدادی از این عکس ها این امر را برای خود یک مسأله شخصی برشمرده بود.

به نظر می رسد این شخص به دنبال برخی از بازیگران که پس از کشف حجاب از سوی هالیوود دعوت شدند، قصد دارد با جلوه نمایی و عریان کردن خود در مقابل دوربین ها توجه غرب را برای ورودش به فیلم های بی بند و بار غرب باز کند.

پیش از این نیز بازیگران زیادی در راستای ترویج فرهنگ بی حجابی اقدام به کشف حجاب و انتشار عکسهای خود و خانواده خود در فضای مجازی کرده اند.

مهناز افشار نیز اخیراً در یکی از فیلم های تاجیکستانی نقش آفریی داشته است که این فیلم ساخت تاجیکستان با همکاری بعضی دست اندکاران سینمای ایران تهیه شده است.

پوشش مهناز افشار در این فیلم به طوری است که با تعاریف حجاب کاملاً متفاوت است.

 

چندی پیش هم یکی دیگر از بازیگران ایرانی با حضور در استرالیا از کلاه به عنوان پوشش استفاده کرده بوده که سر و صدای زیادی به راه انداخت.

همچنین عکسایی از بهاره رهنما با کلاه منتشر شد که در این عکسها هم از کلاه به عنوان پوششی برای این بازیگر استفاده شده بود.

اکنون که در سال فرهنگ به سر می بریم لازم است مدیران صدا و سیما با عزم جدی و مدیریتی جهاد گونه در راستای مبارزه با این قبح شکنی قدم بردارند و جلوی این قبح شکنی ها را از سوی جامعه هنرمندان بگیرند.

هنرمندانی که در چند سال گذشته با پوشش های خاص خود همواره در همه محافل زبان زد بوده اند و گاهاً به عنوان الگوی مد نی به جوانان معرفی شده اند؛ الگوهایی غلط که معلوم نیست خودشان از کجا الگو می گیرند؟

آیا قوانینی در کشور ما وجود ندارد که افرادی که به عنوان نماینده ایران و یک بازیگر مطرح به خارج از کشور می روند باید شئونات جامعه را رعایت کرده و نباید عکسهای شخصی خود را در فضای مجازی منتشر کنند؟

نکته دیگر اینکه چرا مسئولین صدا وسیمای کشور پس از بازگشت این افراد به کشور برخورد های لازم را با این افراد نمی‌کنند؟

انتهای پیام

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=45080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x