تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

“۵۰ قدم به آخر” قربانی حواشی جشنواره فیلم فجر شد/ کیومرث پوراحمد در حق این فیلم کم لطفی کرد

  • کد خبر : 44972
  • 09 تیر 1393 - 18:14
“۵۰ قدم به آخر” قربانی حواشی جشنواره فیلم فجر شد/ کیومرث پوراحمد در حق این فیلم کم لطفی کرد

“سعید سعدی” گفت: استقبال مخاطبان تا به این حال از این فیلم خوب نبوده و متأسفانه جو ایجاد شده در جشنواره فیلم فجر باعث قربانی شدن این فیلم شد و کم لطفی کیومرث پوراحمد نیز مزید بر علت شد.

“سعید سعدی” تهیه کننده سینما کمال مهر گفت: ایده اولیه فیلم سینمایی ۵۰ قدم به آخر در دیدار با جانبازان نجف آباد مطرح شد و به همین اساس بعد از صحبت با دوستان مختلف برای نگارش فیلم نامه آن قرار بر این شد که علیرضا معتمدی فیلم نامه آن را بنویسد اما متأسفانه فیلم نامه او آن چیزی نبود که می‌خواستم و با تحقیقات بسیار سرانجام کیومرث پور احمد خودش نگارش فیلمنامه را به عهده گرفت.

وی ادامه داد: برای پیگیری کارهای این فیلم با انجمن سینمای دفاع مقدس و بنیاد سینمایی فارابی صحبت کردیم اما متأسفانه فارابی در عمل هیچ حمایتی نکرد و ۴۵ درصد از هزینه‌های آن و خودمان به عهده گرفتیم.

سعدی عنوان کرد: ما برای بهتر شدن این کار طرح‌هایی و نقطه نظراتی نیز داشتیم اما کیومرث پور احمد آن‌ها را نپذیرف و بعد از اکران ۵۰ قدم به آخر در جشنواره فیلم فجر متقاعد شد که باید تغییراتی را در این فیلم ایجاد کند و بر همین اساس نسخه‌ی جدیدی را آماده کردیم که پور احمد دوباره روی آن اصلاحیه زد.

این تهیه کننده ادامه داد: استقبال مخاطبان تا به این حال از این فیلم خوب نبوده و متأسفانه جو ایجاد شده در جشنواره فیلم فجر باعث قربانی شدن این فیلم شد و کم لطفی کیومرث پوراحمد نیز مزید بر علت شد زیرا او در رابطه با این خاطر حاضر به مصاحبه با هیچ رسانه‌ای نشد.

سعدی خاطر نشان کرد: من برای فیلم “۵۰ قدم به آخر” متضرر شدم و بخش اعظمی از سرمایه ما بازنگشت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x