تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

“داعش” نقشه بزرگی دارد که شاید اجرای آن با آغاز “رمضان” همزمان باشد

  • کد خبر : 44699
  • 08 تیر 1393 - 11:09
“داعش” نقشه بزرگی دارد که شاید اجرای آن با آغاز “رمضان” همزمان باشد

روزنامه فایننشال تایمز نوشت مردم بغداد با وجودی که برای حمله تروریست‌های موسوم به “داعش” آماده هستند، به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند، این در حالی است که تحولات دو هفته گذشته بسیاری را متقاعد کرده که این گروه نقشه بزرگی دارد که شاید اجرای آن با آغاز ماه مبارک رمضان همزمان باشد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به قلم “برزو درگاهی” نوشت ساکنان بغداد با احساسی آمیخته از ترس و مقاومت سعی می‌کنند با وجود احتمال ورود قریب الوقوع تروریست‌های داعش به زندگی عادی خود ادامه دهند.
تروریست‌های گروه داعش به وضوح گفته اند که قصد دارند بغداد را نیز تصرف کنند. آرامش و همکاری این شهر را فراگرفته است. تعداد اندک بمبگذاری و ترور در دو هفته گذشته بسیاری را متقاعد کرده است که این گروه نقشه بزرگی دارد که شاید اجرای آن با آغاز ماه مبارک رمضان همزمان باشد.
هاشم هاشمی، محقق و نویسنده کتاب جهان داعش که قرار است به زودی منتشر شود گفت: آنها سعی خواهند کرد بغداد را از نظر اقتصادی از پا درآورند.
هاشمی اغلب در شبکه تلویزیونی محلی و کشورهای عربی به توصیف شیوه های وحشیانه، دیدگاه های خشن و برنامه های گروه داعش می پردازد.
انتهای پیام/
 دی ، ترور ، بین الملل
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x