تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

حاشیه‌های پنجمین روز رقابت‌های جام جهانی برزیل + تصاویر

  • کد خبر : 43042
  • 28 خرداد 1393 - 8:43
حاشیه‌های پنجمین روز رقابت‌های جام جهانی برزیل + تصاویر

حاشیه‌های پنجمین روز رقابت‌های جام جهانی فوتبال در برزیل را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ایکمال مهر، در پنجمین روز از جام بیستم، ژرمن ها توانستند در گروه G چهار بر صفر پرتغال را شکست دهند، تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در مصاف با تیم ملی نیجریه به تساوی بدون گل دست یافت،در آخرین دیدار نیز تیم ملی غنا ۲ بر یک مغلوب آمریکا شد.

حاشیه‌های پنجمین روز رقابت‌های جام جهانی فوتبال در برزیل را اینجا مشاهده کنید.

نخستین هتریک جام بیستم رقم خورد

تیم های آلمان و پرتغال از گروه G از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت این ژرمن ها بودند که ۴ بر صفر پرتغال را شکست دادند.

توماس مولر در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی نخستین گل را برای ژرمن ها به ثمر رساند  و ماتس هوملز در دقیقه ۳۲ با ضربه سر خود دومین گل را برای آلمان‌ها زد.

توماس مولر در دقیقه ۴۵ دومین گل خود و سومین گل آلمان را وارد دروازه پرتغال کرد. این بازیکن در دقیقه ۷۸ نیز سومین گل خود و چهارمین گل آلمان را به ثمر رساند و نخستین هت تریک جام بیستم را رقم زد.


تساوی دلچسب ایران با طعم برد

دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه در گروه F از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه بایکسادای کوریتیبا آغاز شد و در نهایت اولین تساوی جام بیستم یک امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان آورد.

ترکیب تیم ملی ایران در شروع بازی:
علیرضا حقیقی – مهرداد پولادی – سیدجلال حسینی – امیرحسین صادقی – پژمان منتظری – آندرانیک تیموریان – جواد نکونام – خسرو حیدری – احسان حاج‌صفی – اشکان دژاگه – رضا قوچان‌نژاد.

بازیکنان نیجریه فشار زیادی بر روی دروازه ایران می آوردند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد کردند که هیچیک تبدیل به گل نشد.

سریعترین گل جام رقم خورد 

تیم ملی آمریکا و غنا از ساعت ۲:۳۰ بامداد آخرین دیدار از سری دیدارهای پنجمین روز رقابت‌های جام جهانی را برگزار کردند و در پایان این قرمزپوشان آمریکایی بودند که با نتیجه ۲ بر یک از سد نماینده آفریقا عبور کردند.

پ

پنجمین گل سریع دنیا در این دیدار و در ثانیه ۳۰ بازی توسط دمپسی بازیکن تیم آمریکا در تاریخ جام های جهانی به ثمر رسید و این تیم از غنا پیش افتاد.

در ادامه این دیدار آندره آیه وو در دقیقه ۸۲ گل تساوی را برای غنا به ثمر رساند.

جان بروکس در دقیقه ۸۷ گل دوم آمریکا را وارد دروازه غنا کرد و بار دیگر این تیم را از حریف پیش انداخت.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=43042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x